wtorek, 12 kwietnia 2011

Moja włosowa przemiana

 Wzięłam udział we włosowych historiach na blogu u Anwen. Dziękuje za umieszczenie mojej historii:) Moja czuprynka to moja kolejna mania o której na tym blogu jeszcze usłyszycie:) dbam o nie jak tylko mogę i od niedawna są moja dumą. Jestem na etapie utrzymywania długości:D osiągnęły według mnie długość idealną w której wyglądam najkorzystniej. Jeśli chcecie przeczytać o tym coś więcej zapraszam na blog Anwen
A newsem dnia jest to że dziś od godziny 17:32 jestem rudzielcem!

8 komentarzy:

  1. pokażesz się w rudych ? ^^
    masz pięęęękne włoski :love: :) po obejrzeniu przemiany swierdzam, ze musze w koncu zaglebic sie w tajemnice dbania o krecone wlosy :). Łyknęłam tylko troszkę i już jest lepiej, ale sądze, że może być jeszcze lepiej ^^. Gdzie kupujesz olej kokosowy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne masz te włoski :) ja też zapuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki dziewczyny:) pokaże się w rudych niedlugo:D jak zdobęde aparat:) A olej kokosowy zamówilam na allegro

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też zapuszczam ^^ mam narazie jakoś za łopatki. Aaa myślałam, że może jednak gdzies w stacjonarnym mozna go dostac:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sklepach ze zdrową żywnością można go bez problemu dostać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak uzyskalas efekt niepuszenie, prosze pomoz wygladam jak Ty z 1 zdjecia:(((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  7. Uzyskałam go dbając o włosy, składały się na to wszystkie elementy kuracji. Najważniejsze jest żebyś nie roszczesywała już wyschniętych włosów i zacznij je olejować bo to fajnie wygładza

    OdpowiedzUsuń
  8. I've been exploring for a little bit for any high quality articles or blog posts in this sort of space . Exploring in Yahoo I eventually stumbled upon this web site. Studying this information So i am glad to exhibit that I've a very excellent uncanny feeling I found out exactly what I needed.
    I most unquestionably will make sure to don?
    t overlook this site and give it a look regularly.


    Also visit my site :: achilles tendon injury

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)