czwartek, 19 kwietnia 2012

Pastelowy marmurek

Uhhh tyle starałam się zrobić jakieś ładne cieniowanie. Poje pierwsze kroki z tej materii mogłyście(że tak zażartuje) podziwiać <KLIK>. Tym razem poszło mi o wiele lepiej tak myślę. Kolory bardzo mi się podobają, uwielbiam pastele:) Świetnie się czułam w tych paznokciach, moje kolory zdecydowanie:D Aż mi się pysk cieszył za każdym spojrzeniem na nie. Zostały później udoskonalone ale o tym za kilka notek, żeby was nie zanudzić jednym tematem;)

Troszkę gąbki, cztery lakiery i gotowe!  Mam nadzieje, że wam tez się podoba;D







Do zdobienia użyłam:
mięta  jumpy 164
fiolet hean colour obsession nr 488
róż sensique  strong&trendy nr 250
Top vipera focuson 12
oraz gąbka do mycia naczyń;)




Jeśli jesteście zainteresowane stepem tego zdobienia zapraszam na świetną stronę nail-art-101 z której czerpałam inspiracje <KLIK>. Zajrzyjcie nie tylko na ta stronę bo można odnaleźć tu wiele perełek. Serdecznie polecam;)


58 komentarzy:

  1. Bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super efekt, coraz bardziej podobają mi się pastele :) Marmurek bardzo subtelny, ale przez to efektowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. super to wyglada:) a wiesz co ja przecztalam w temacie posta? "pastelowy numerek" hehe i sobie mysle "wtf" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no niesamowicie mi się to podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale to wyglada. Chcemy krok po kroku jak to zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny efekt:) szkoda że ja tak nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, zdecydowanie najlepsze cienie jakie do tej pory widziałam

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie:) bardzo mi się podoba efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. w pastelowym wydaniu bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łoh, ale są słodkie :) Ale ja ogółem każde Twoje zdobienie uwielbiam, masz mega sprawną rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne*.* Dawno żadne zdobienie mi się tak nie spodobało:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne cieniowanie, super przejścia między kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne! całkowicie moje kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie, lekko, pastelowo i słodko:D Jak kolorowe chmurki:D
    A na tą stronkę tak na szybko tylko rzuciłąm okiem a już widzę, że rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi jakoś akurat nie leży.Ach ,ja zawsze lubię ponarzekać.;D
    Jak nadałaś paznokciom taki jednakowy kształt? Ja nie radzę sobie z kształtem,a widziałam stare zdjęcie Twoich paznokci i zauważyłam,że też miałaś ,za przeproszeniem niezbyt piękne paznokcie .;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu podoba się coś innego:)
      Po prostu piłowałam na prosto aż zaczęły się przyzwyczajać:D

      Usuń
  17. O mamoooooooo!!!!! Wyszlo Ci przeeepieknie! Wybacz ale bede musiala ktoregos raz zgapic ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie. kochana podpowiedz mi jak ustawiłaś pod wpisem by wyświetlały ci sie poziomo dodatkowo cztery wcześniejsze posty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.linkwithin.com/learn?ref=widget zerknij tutaj i pobierz to coś:D powinno się udać;)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Moje wykonanie, a zainspirowała mnie zagraniczna bloggerka;)

      Usuń
  20. Roboty dużo ale efekt cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo lubie ta metode tylko zazwyczaj pomyslow na polaczenie kolorow mi brak ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. kurczę no! :D też się dziś bawiłam gąbką :D tyle, że aplikatorem :D i postawiłam na tęczę : znowu współgramy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. po pierwsze duże brawa za to, że napisałaś skad czerpałaś inspiracje, ostatnio zauważyłam, że wiele blogerek kopiuje, cutepolish z YT i nawet nie wspomina o tym ani pół słówkiem.
    Efekt wyszedł pięknie, na twoich, mam nadzieję sztucznych paznokciach, bo normalnie to aż niemożliwe, żeby były naturalne tak piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasem nie piszę bo nie wzoruję się na jednej osobie tylko na wielu:D albo nawet nie pamiętam;) Ale w tym przypadku ewidentnie robiłam to zdobienie patrząc na tutorial:D
      Dziękuję bardzo, paznokcie oczywiście naturalne:)

      Usuń
  24. Wow, ale świetny manicure;) Nie spotkałam się jeszcze z taką formą:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne połączenie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny pomysł -bardzo mi się podobają kolorystyka super!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo bardzo w moim stylu, gdybym tylko tak umiała, to na pewno moje paznokcie tak by wyglądały ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładnie ;) Mi ombre nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne zdobienie - no i pazurki świetne - nie pamiętam kiedy miałam takie długie :( teraz starsznie mi się łamią :(

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)