sobota, 14 kwietnia 2012

Truskawki!

Owocowej serii ciąg dalszy. Był już arbuz teraz czas na moje ukochane truskawki. Co za los, ze moje ulubione owoce dostępne są w sezonie letnim;) Moja inspiracja była Ania która pierwsza zmalowała takie cuda. Ale przecież nie mogę być gorsza. Cały czas się uśmiecham gdy tylko na nie spojrzę;)
Smacznego!






Często pytałyście mnie jak wygląda moja prawa ręka ze zdobieniem. Jestem praworęczna więc malowanie lewą ręką idzie mi gorzej ale staram się jak mogę. Poza tym ciężko mi samej zrobić zdjęcie obu rąk:D Samowyzwalacz czasem nie łapie ostrości na obie dłonie;)

Ale by zaspokoić waszą ciekawość... Proszę bardzo!







Do zdobienia użyłam
Biały : golden rose fantastic color104
Reszta kolorów to farbki akrylowe z lidla

53 komentarze:

  1. Ale słodkie:) Jestem zaskoczona, że prawa ręka jest równie precyzyjnie ozdobiona co lewa:) Mistrz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. om nom nom nom! rewelacja :D a prawa ręka w niczym nie ustępuje lewej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Farbki akrylowe z lidla? Powiedz coś więcej! Są tam jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 0d 29 marca były w lidlu, wyczytałam na blogu kleopatre o nich. http://kosme-tiki.blogspot.com/2012/03/sensique-fantasy-glitter-green-garland.html Wątpię czy jeszcze są:( ale można się wybrać i samemu przekonać. kosztują chyba 14 zł i sa naprawdę fajne;)

      Usuń
  4. Genialne! Zjadłabym wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo smakowicie wyglądający mani ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdobienie! Jeszcze farbkami akrylowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow super to wygląda !! ;D
    Pozdrawiam ; ))

    OdpowiedzUsuń
  8. przepyszne :) a jak równiutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW : O prawa ręka identyczna jak lewa o.O jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  10. mniam, słodziutkie ;3 I brawo, paznokcie na prawej ręce wcale nie są gorzej pomalowane niż te na lewej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. słodkości ; D wzorki na prawej ręce u mnie nigdy nie wychodzą , ale u ciebie nie widać żadnej różnicy ;) rewelacja ; DD

    OdpowiedzUsuń
  12. om nom nom nom :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie ładne truskaweczki, aż zrobiłaś mi ochotę na nie ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze! Bardzo dobrze wychodzi Ci malowanie lewą ręką.

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje pazokcie <3 A mani świetne, kurcze kiedy będą truskawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. o jaaa.. zamurowało mnie. Mimo,że jestem praworęczna jak Ty, moja prawa dłoń a dokładnie paznokcie wyglądają strasznie ale na szczęście czasem jest coraz lepiej.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. natchnęłaś mnie do pomalowania paznokci ;*
    śliczne te Twoje truskaweczki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. czekam na truskawki... mój nowy blender czeka :D

    OdpowiedzUsuń
  19. No narobiłaś mi ochoty na truskawki! :(

    OdpowiedzUsuń
  20. też lubię truskaweczki, tylko ja robię bez białego tła, od razu na górze robię zielone listki ;)
    Twoje bardzo ładnie wyszły^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne te Twoje truskaweczki :) Myślałam że potrafię malować paznokcie, ale przy Tobie dostaję kompleksów

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz owłosione dłonie :O szok. Jak facet. Sorry ale nie widziałam jeszcze czegoś takiego u kobiety ;) A pazury naprawde bardzo ładne, inspirujące:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też lubię to zdobienie. A dłonie mam takie jakie mam;) Nie wydają mi się nadmiernie owłosione ale każdy może miec inne zdanie;) Pozdrawiam

      Usuń
  23. Śliczne zdobienie masz piękne paznokcie i delikatne dłonie .Zdobienie zrobione bardzo profesjonalnie tylko je zjeść.
    Twój blog jest bardzo ciekawy ,masz dużo świetnych pomysłów często czytam twoje posty.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne to Twoje zdobienie masz piękne paznokcie i delikatne dłonie.
    Czytam często Twojego bloga jest bardzo ciekawy i inspirujący.Z wielu Twoich porad już skorzystałam zarówno w zdobieniu pazurków jak i w pielęgnacji włosów.
    Czekam na kolejne posty - pozdrawiam !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdobienie masz śliczne pazurki i delikatne dłonie .

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)