niedziela, 3 czerwca 2012

Kolorowy dzień dziecka;)

Troszkę spóźniony post ale mam nadzieje, że mi wybaczycie:D Oczywiście chodzi o skitellsy które zdobiły moje dłonie w dzień dziecka. Jak mnie znacie nie mogłam pozostawić ich gołych dlatego na każdym paznokciu możecie zobaczyć piramidę z kropek. Miałam je na spotkaniu bloggerek w warszawie i dlatego mozecie również obejrzeć je na tle toruńskiego piernika którego mogłam skosztować dzięki uprzejmości Orlicy:)

Relacja ze spotkania będzie później jak będę mieć już wszystkie zdjęcia. Pewnie już widziałyście masę prezentów które dostałyśmy od sponsorów? Trochę tego za dużo i pomyślałam, że zrobię konkurs by się z wami podzielić:) Ktoś jest chętny?:)











67 komentarzy:

  1. Moje były mniej kolorowe :)
    Twoje cudowne jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdobienie, tylko te lakiery MIYO to dla mnie porażka

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem że nie upuściłaś tych lakierów :D
    świetne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł z kropeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za motywację do zapuszczania :P!

    OdpowiedzUsuń
  7. przesłodko :)
    paznokcie od tovy też mi się podobają. Właśnie szukam takich neonowych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ piękne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Visna Fashion jest chętna na jakiś konkus :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile warstw lakieru MIYO nakładasz, żeby tak równo pokryć płytkę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetny pomysł, z takimi kropeczkami jeszcze skittelsów jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesłodko to wygląda :D
    Przez to pierwsze zdjęcie mam teraz ochotę na pierniki.. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolory i na tle toruńskiego pierniczka, są najlepsze (jestem z Torunia :D). Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uau *.* Te kropy są przerozkoszne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. buuuu...a ja też miałam kolorowe :P

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne paznokcie :) i chcemy rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie śliczne <3!
    Nie mogę się napatrzeć na Twoje pazurki :)
    Dziś napisałam post o pielęgnacji pazurków i biorę się już porządnie za pielęgnację. Jak na razie smarowałam tylko olejkiem rycynowym, kremami i 1 moczyłam w oliwie z oliwek :D
    Dziękuję Ci jeszcze raz kochana za rady! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dostałyście dużo :) Podziel się :D

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie je zrobiłaś a trio podbiło moje serce;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jaki piękny manicure! pozwolę sobie odgapić kiedyś,boski :) i jaka staranność wykonania,świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne,kurcze mi takie nie wychodzą...masz telencior :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie kropeczki nadają całego uroku ;). A konkurs to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Znów kropki. Szkoda, że ja nie umiem takich zrobić, bo twoje są przepiękne. A rozdanie jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. jak każdy Twój mani - wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. super pazurki, zmałpuje motyw kropeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. no pewnie, że mamy ochotę :D
    cudne pazurki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. przesłodko wygladaja z tym piernikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie pazury. nie dość, że włosy, to jeszcze te pazurki, no! w konkursie chyba nie wezmę udziału :P buziak

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne te Twoje skittlesy :) A kosmetyki z chęcią przygarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdobienie,a skittelsy wszystkie są urocze:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Super to wygląda. Skąd Ty bierzesz te wszystkie pomysły?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zachwycające te Twoje paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. tymi nagrodami możesz się podzielić ze mną bez konkursu :D:D:D
    troszkę egoistyczne, ale egoizm też jest potrzebny :)

    pazurki super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mi się tu podoba.
    Pędę wpadać częściej i dodaję do obserwowanych, bo mądrze prawisz :)
    Więcej postow proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne, idealnie na wiosnę i lato. :-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)