piątek, 15 czerwca 2012

Miksujemy neony!

Ostatnio buszując w wolnej chwili po blogach trafiłam do Annywanny i zauroczyłam się neonowym  cieniowaniem które możecie zobaczyć tu <KLIK>. Jak tylko je zobaczyłam, od razu wiedziałam, ze spróbuję to zrobić na sobie. I oto jest. Neony to ostatnio nieodłączny element mojego życia;) także nie miałam problemu z lakierami. Trochę ciapania było bo takie odcienie słabo kryją( najpierw pomalowałam paznokcie na biało, żeby nie było widać końcówek). Jest dużo warstw dlatego troszkę to wszystko schło;) Ze skórkami męczyłam się dobre kilka minut i efekty nie są do końca zadowalające. Zobaczyłam to szczególnie na zdjęciach;p niestety:D Już są doczyszczone ale was niestety muszę uraczyć tym co zobaczycie poniżej;)

Znowu u mnie na blogu razi także okulary przeciwsłoneczne na nos!;)



Mam dla was jeszcze fajną informację, jeśli macie ochotę kupić lakiery Golden Rose przez internet;)
Wszystkie moje czytelniczki wpisując kod rabatowy " KOSMETYCZNE EWALUCJE " na stronie www.goldenrose-styl.pl  Otrzymają 10% rabatu na cały asortyment sklepu.
Kupon jest jednorazowy i ważny do 31. 07. 2012r. 
















Do zdobienia użyłam:

Ciemny zielony:GR paris nr 207
Jasny zielony: GR sweet color nr 62
Żółty: GR classics charming nr 55
Biały GR Fantastic color nr 104
Do kupienia stacjonarnie albo w sklepie Golden Rose Styl <KLIK>

60 komentarzy:

  1. ale dają po oczach ;p
    cieniowanie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łał! świetnie to wygląda:) ja niestety posiadam tylko jeden lakier neonowy, więc z cieniowania nici...:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dają po oczach, ale mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ... :D uwielbiam ombre :D te kolory są świetne !!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne cieniowanie:) daje po oczach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh te Twoje genialne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ombre<3 + neon = fantastyczny efekt! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie ja uwielbiam cieniowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oślepłam :D
    Wyglądają genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej:) Co za kolor:) Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. talent masz oszałamiający.! chciała bym tak umieć... mam pytanie. czy mogła bys kiedyś nakręcić filmik jak takie robiasz.?:D z góry dzięki za odpowiedź.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. pewnie osobno by mnie przerażały te lakiery ale w połączeniu bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne !
    Neony są ostatnio bardzo na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne paznokcie! Takie soczyste :P Kupiłam zielony lakier więc będę odgapiać :P

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dają po oczach :P Ale wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  17. super! :D dają po gałach ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne !! świetne kolorki, takie letnie, pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Udało Ci się świetnie :))))

    OdpowiedzUsuń
  20. niezły efekt ;-)
    muszę wypróbować.. może coś z różowym neonem, bo akurat takowy mam na stanie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealnie Ci wyszło:)
    No i widzę, że tez użyłaś samych lakierów od golden rose:D

    OdpowiedzUsuń
  22. jesteś mistrzynią :D będę często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. no nieeee, a chciałam zrobić i wstawić takie samo ombre :((

    OdpowiedzUsuń
  24. coś niesamowitego :D

    OdpowiedzUsuń
  25. aaa i mam jeszcze pytanie, ten zielony sweet color wygląda jakoś u Ciebie na białej bazie?

    OdpowiedzUsuń
  26. wygląda jakos na białej bazie po 3 warstwach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie marzy jeszcze pomarańcz i róż, ale nie wiem z jakiej serii golden rose kupić...testowałam już trzy, pozostaje mi chyba tylko ta z proteinami, testowałaś?albo może ktoś udzielający się tutaj? :))

      Usuń
    2. z proteinami bardzo długo schnie:/ no chyba że masz dobry przyśpieszacz;) Z Adosa lubię różowego neona;)http://4.bp.blogspot.com/-ah17D5_Hu2I/TfDES13-JfI/AAAAAAAAAQc/O2kIjpCVLuE/s400/2.jpg
      I z vipery nawet lubię:)

      Usuń
  27. Mi się trafiają same słabo kryjące neony :(

    OdpowiedzUsuń
  28. PIĘKNE! A może jeszcze lepiej określiłoby je słowo GENIALNE! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super :)
    Powiedz mi proszę czy cieniowałaś zwyczajnie gąbeczką na sucho czy jakoś inaczej, bo wszystko pięknie się połączyło.. Pytam bo gdzieś ostatnio czytałam o cieniowaniu na mokro ale nie udało mi się nic na ten temat znaleźć..

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś szalona i niesamowicie utalentowana! Szkoda, że sama mam "dwie lewe ręce" do takich rzeczy :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. manicure w sam raz na lato :)

    podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  32. i kto tu jest mistrzem cieniowania, coooo ?:D
    chce wieeeceeeej :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie Ci to wyszło :) Szkoda, że nie mam takich mega oczo*ebnych lakierów, bo sama bym coś takiego zrobiła na swoich :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)