wtorek, 8 listopada 2011

Niedzwiedź

Pokażę wam uroczy w moim mniemaniu manicure;) Misie to słodkie stworzenia a na paznokciach zyskują dodatkowego wydźwięku. Bardzo mi się podobają i wrócę jeszcze do nich nie raz.
Robiłam je już charytatywnie trzem koleżankom. Niedługo zyskam niebywałą wprawę w malowaniu tych mordek jak tak dalej pójdzie:D
Ciężko mi było poradzić sobie lewą ręką więc niektóre są zezowate albo mają krzywe ryjki(jeśli niedźwiedzie  mogą mieć ryjki:p) ale i tak nie jest źle. Jak wam się podobają?:)

Świetnie mi się z nimi chodziło. Zwracały na siebie uwagę przeciętnego odbiorcy zainteresowanego paznokciami:)
A co wy ostatnio szalonego miałyście na paznokciach?:D










Do zdobienia użyłam:
Ciemny brąz: golden rose paris112
Nude: coral profisilk 11
Czarny: golden rose miss selene 160
Biały: coral profisilk 08


60 komentarzy:

  1. podoba mi się twoja szata graficzna , a te paznokcie mimo tego zeza to i tak są urocze

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam kiedyś misia, ale jednego :)) Twoje są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne misiaki i gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie fantastyczne te Twoje misie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam teraz na paznokciach niedźwiedzie

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie niedźwiadki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne!próbowałam kiedyś zrobić ale mi nie wyszło :(

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne są.;) niesamowite!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hihi, jakie fajne niedźwiadki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. miśki super!tak mi się podobają że chyba sama sobie namaluję podobne:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kobiecy świat jakos samo idzie. zaczynam od brązowego półkola, rysuje uszy. Potem biały pysk z półkola i oczy sondą. Nosek jak rozciągnięta kropka, pyszczek linerem i gotowe;)

    OdpowiedzUsuń
  12. od gapię tego niedźwiedzia kiedyś jeśli pozwolisz :) boski jest.. sama bym nie wpadła na takie coś :D podziwiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. widze ze modne sa ostanio na blogach takie dziecinne wzorki :)twoje sa urocze

    OdpowiedzUsuń
  14. kasiek odgapiaj kiedy chcesz:D

    agnesss widocznie nie jestem sama w moim infantylizmie:D

    Dziękuje za miłe komentarze:) jesteście wspaniałe!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. słodziutkie :)
    śliczne , ja za nic takich bym nie dała rady zrobić.
    a tak przy okazji zapraszam do mnie , http://hela-kosmetyk.blogspot.com/
    a tak nawiasem mówiąc to ty mnie zainspirowałaś do stworzenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny misiak! ja nie mam cierpliwości do takich malunków, więc tym bardziej chylę czoła! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie słodziaki ^^
    z daleka wyglądają trochę jak pandy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wreszcie nadszedł czas na jedno z moich ulubionych zdobień.. :) w głębi serca utożsamiam się z tymi misiami, dlatego też czekam, aż będę miał przyjemność znów je zobaczyć na żywo.. :P a może namalujesz nas oboje? kotki i niedźwiedzie na przemian? :> mrau? :3

    OdpowiedzUsuń
  19. aaaaaale słodziachne!! :)
    cierpliwosc toy Ty masz :D ja po 1 paznokciu prawdopodobnie rzuciłabym lakierami o ziemie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. szczyt słodkości! niesamowite!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie słodkie miśki, super pomysł. Masz ogromny talent do takich rzeczy. Kiedyś malowałaś na paznokciach Frankiego, teraz Miśki. Tylko pozazdrościć talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Omg misie mnie zmiażdżyły! Muszę kiedyś wypróbować :O
    PS. trafiłam do Ciebie przez papilota bo wygrały ostatnio Twoje paznokcie ;) zapraszam na mojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne! Może jakiś step by step? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pazurki mnie zauroczyły ;-P ten kształt i wzorek, do misiów chyba będzie pasowało jak powiem: miodzio ;-P

    OdpowiedzUsuń
  25. fajowe te miśki! słodkie :)!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo oryginalny pomysł z tymi misiami! :D Świetnie to wygląda ;):)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję cierpliwości i wytrwałości :) paznokcie są boskie obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz talent i cierpliwość :). podziwiam

    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Słodki wzór. Miałam podobny, ale na każdym paznokciu inne zwierzątko. Na blogu jest fota. Pozdrooo!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie świetne misie ! Przeuroczy wzorek ;D
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  31. ale piękne czy nie będziesz miała nic przeciwko jak spróbuję sobie takie zrobić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne próbuj;) tutaj masz tutorial http://ewalucja.blogspot.com/2011/12/step-by-step-zwierzaki-w-natarciu.html ;)

      Usuń
  32. Tez masz swoje misie! Piękne! :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Właśnie trafiłam na Twojego bloga i postanowiłam się przywitać;)
    Piękne masz pazurki! Czym je ozdabiasz, jakie akcesoria wykorzystujesz?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w moich skromnych progach:)Różne zdobienia wykonuje różnymi "przyrządami" najczęściej sondami i cienkimi pędzelkami do farbek akrylowych:)
      Mam nadzieje, że zagościsz u mnie na dłużej:D

      Usuń
  34. Z pewnością:) Uwielbiam fantazyjnie zdobione pazurki, tylko jakoś nigdy nie miałam odwagi sama coś stworzyć, jedyne próby z lakierami, szpilkami ale tyle z tym roboty, lakier szybko wysycha i wgl:) pędzelki kupujesz w zwykłym papierniczym? I farbki? Przepraszam, że zawracam Ci głowę ale aż żal nie czerpać inspiracji z Twojego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzelki w zwykłym papierniczym, tylko jak najmniejsze;) A farbki kupiłam kiedyś w lidlu niedrogo. Na górze bloga jest zakładka zadaj pytanie, jeśli będziesz miala jeszcze jakieś pytania, bo pod starszymi postami zdarza mi się przegapić a tam regularnie zaglądam;)

      Usuń
  35. Rozpływam się nad Twoimi zdobieniami...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)