sobota, 26 maja 2012

Pastelowe kwiaty

Kocham piękną, słoneczną pogodę. Pozytywnie nastraja do życia! Od razu chce się stworzy coś na paznokciach;) Tym razem zdecydowany ukłon w stronę pasteli i motywów kwiatowych. Ale kropek też nie mogło zabraknąć! Delikatnie, zwiewnie, świeżo, ciepło odrobinę słodko i uroczo - tak miał wyglądać:D Czy się udało? Zostawiam to dla was.

Mani miałam na wczorajszym spotkaniu pantene i olay. Na prawdę było świetnie i jak tylko otrzymam zdjęcia napisze wam małą relację z tego wydarzenia. Z tego miejsca chciałam pozdrowić wszystkie bloggeki ktore poznałam, organizatorki spotkania oraz wszystkich którzy brali udział w tym przedsięwzięciu. Jechałam tam z pewnymi obawami a wyszłam uśmiechnięta od ucha do ucha. Nie spodziewałam się takiej ciepłej atmosfery.Oby częściej takie wydarzenia:)












Do zdobienia użyłam
Miętowy isadora vintage mint
Ciemno miętowy Miyo Grape
Biały Golden Rose Fantastic color 104
Brzoskwiniowy Orly Prelude to kiss

56 komentarzy:

  1. Ładne ale trochę się wszystko zlewa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne:) taki słodkie i delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne pazurki! Pastelowa wiosna na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie, tak subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie, ale piękne te paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  7. słodziutkie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba dość pracochłonne, ale jaki efekt :) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty zdolniacho!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. jedne z Twoich najlepszych! :O cuda!

    OdpowiedzUsuń
  12. O w mordkę!:O ale cudowne<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzór nie dla mnie, ale prezentują się przesłodko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejny raz jestem zakochana w Twoim zdobieniu :) brak mi słów przepięknie !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle masz boskie pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyszlo po prostu bajecznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowicie wyglądają jesteś strasznie zdolna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie, podziwiam talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękne, ty to masz talent... ! :) ja nie umiem prosto paznokcia pomalować :D

    OdpowiedzUsuń
  20. też dostałam zaproszenie na te spotkanie jednak przez problemy zdorwotne nie mogłam uczesniczyć :( Ja już widziałam zdjęcia świetnie się dziewczyny prezentowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Boskie pazurki :)
    Zapraszam również do siebie na rozdanie z wyjątkową torbą shopper :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ojeej ! Śliczne paznokcie, jestem jak najbardziej za.. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. udały się udały :) gratuluje :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Mani cudowny :) Widać, że spotkanie się udało, ja też pewnie jechałabym zestresowana, dobrze, że było przyjemnie :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe są, podziwiam i zazdroszczę talentu! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pazurki super ale ubranka w stylu kwiatowym odpadają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiosenne. Masz do tego talent. Ślicznie wyglądają na tle sukienki.:D Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny , wiosenny mani ; DD

    http://natalia100-make-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny, mi w życiu nie wyszłoby tak precyzyjnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny jest zarówno na zdjęciach jak i na żywo:)
    Bardzo miło było Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też było bardzo miło:)Mam nadzieje, że widziałyśmy się nie ostatni raz:D

      Usuń
  31. Ale ładne, wiosenne kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz najpiekniejsze paznokcie jakie w zyciu widzialam! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne paznokcie ! *.*
    Zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  34. są prze-sli-czne!! masz talent, bo wykonanie rewelka:)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne paznokcie! Zarówno kształt jak i wzorek. ;))

    OdpowiedzUsuń
  36. Ufff.. przeczytałam Twojego bloga od deski do deski. Co okazało się zdecydowanie ciekawsze niż nauka historii :D
    Jako paznokcio- i lakieromaniaczka, z zachwytem obejrzałam wszystkie Twoje wariacje z pazurkami. Ah i oczarowana długością Twoich włosów, poczułam się zmotywowana do zapuszczania;)
    Mega pozytywny blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:) wszystko jest ciekawsze on nauki:D

      Usuń
  37. Kochana jesteś najbardziej utalentowanym wirtuozem paznokci ever ever ever!!!!!
    Ja byłam pewna że na paznokciach masz jakieś gotowe tipsy nadrukowe:)
    Super miło było Cię poznać! No i jestem pod ogromnym wrażeniem: piękna, zdolna i taka skromna:)
    Bardzo się cieszę że mogłyśmy się poznać i mam nadzieję że szybko znów to nastąpi:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładnie wyglądałaś - widziałam fotki u Obsession ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Łaaa, mam na takie ochotę! Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Prześliczne paznokcie- takie subtelne, pastelowe, jak najbardziej w moim stylu :) Rzadko maluję swoje pazurki, ale jeśli mnie najdzie ochota, to zrobię właśnie coś takiego :) Dzięki za inspirację :*

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo tu u Ciebie kolorowo :) ale te przykuły moją uwagę jako pierwsze - sa przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. moje pazurki nie są na tyle ładne, by pastele się na nich dobrze prezentowały :( za to Twoje wyglądają genialnie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)