piątek, 10 lutego 2012

Pasiak

Dziś paznokcie o zabarwieniu patriotycznym:D Tak szczerze miałam na myśli stworzyć coś ala walentynkowego;)  Stąd tez ta czerwień, inne kolory  po prostu mi pasowały i już:D

Wreszcie mam troszkę czasu żeby pomajstrować coś z lakierami. Przepraszam za krzywizny, udajmy ze ich nie ma:D Potraktujcie je jako całość a nie osobne paski:D Z powodu ograniczonego czasu dziś spędzam Walentynki z moim chłopakiem:D Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma;) 14 spędzę na uczelni:D

Gdzieś kiedyś widziałam to mani ale za chiny nie mogę sobie przypomnieć u kogo;) Nie mniej pragne podziękować autorce za inspiracje:)














21 komentarzy:

  1. Nono, bardzo ciekawy pomysł :D Gdyby tam był granat paznokcie byłyby marynarskie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super :))
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł i wykonanie ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe wzorki, ślicznie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super....na takich pazurkach to wszystko ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie Ty tu widzisz jakiekolwiek krzywizny? ;o :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze to wzorek jest naprawdę śliczny i pomysłowy, a krzywizny, są minimalne, wręcz dodają uroku, jedynie może niekoniecznie kolory mi się podobają, za kontrastowe dla mnie, ale i tak cudne. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się Twoje paseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołe te Twoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)