niedziela, 1 maja 2011

Lakierowa kolekcja

Pokażę wam  moją  małą kolekcję lakierów. Nie jest ich dużo jak na maniaczkę lakierową bo tylko 30 nie licząc odzywek ale jak na zwykłego człowieka sporo. Gdybym tylko miała fundusze każdy lakier byłby mój. Jednak życie studenta nie jest usłane różami, na każdym kroku trzeba oszczędzać. Albo lakier albo obiad... zazwyczaj wybieram kosmetyk. Ale jeść też muszę:)


Moja skromna kolekcja tak prezentuje się w przyblizeniu:) Czuje że brakuje mi jakis kolorów ale nie mogę znaleść inspiracji. Pomóżcie mi!









19 komentarzy:

  1. Też mam takie dylematy i również często wygrywa lakier ;)
    Można prosić o numer/nazwę "Jumpy" z ostatniego zdjęcia? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest jumpu 165, jest trochę bardziej pistacjowy niz na zdjęciu bo tu wygląda na mietowy:)ale jest też nr 163 i ten wygląda jak ten ze zdjecia:D Ale namieszałam:D mam nadzieje ze mnie zrozumiałas;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez chcialabym miec taka kolekcję lakierów :) niebieskie rządzą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbaim oglądać kolekcje lakierów *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorowo :) i tak ma być^^

    lidzia007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna kolekcja :) mi brakuję tutaj jedynie takiej klasycznej czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Które kolory polecasz do chłodnego typu urody? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szystko zalezy od tego w jakich dobrze się czujesz Aniu, ja polecam chłodne niebieskości:D

    OdpowiedzUsuń
  9. hahahah jak dobrze ze nie jestem sama !!!! tak tez wlasnie koncza sie zazwyczaj moje obiady, przeliczam je od razu na kosmetyki i wybieram ... kosmetyki ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog. Zostanę na dłużej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lady in Purplee klasyczna czerwień właśnie mi sie zeschła:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja skromna kolekcja liczy 28 lakierów ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. omatko... mam tak samo z tymi obiadami i kupowaniem kosmetyków, jakbyś czytała mi w myślach :D a kolekcję masz całkiem pokaźną, fiu fiu, wszystkie kolory jakie powinny się w niej znaleźć są :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolekcja 3 razy większa niż moja, więc nie jest źle! a czy lakiery z Bell są dobre?

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow sporo tego masz :)
    ahh jak ja znam te dylematy studenckie :)

    masz super bloga, będę wpadać częściej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo kolorowa kolekcja :) w sumie wiele nie brakuje poza odcieniami czerwonopodobnymi :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja coś czuję, że kolekcja jeszcze wzrośnie :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj ja też tak czuję:D ciężko się bronic przed lakierową miłością:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)