wtorek, 3 maja 2011

Na górze róże na paznokciach fiołki

A oto fiołkowa piekność: Bloom-A-Loom

To uroczy fioletowy lakier z delikatnym shimerem którego praktycznie nie widać na paznokciach z edycji limitowanej essence bloosoms. Kupiłam go ponieważ skończył mi się mój ulubiony pastelowy fiolet z wibo. Ciężko było się oprzeć pozostałym ślicznością z tej kolekcji. Zresztą same zobaczcie:

Jednak oparłam się i do mojej kolekcji niestety nie dołączy już żaden z nich. Chyba że ktoś mi go podaruje bądź znajdę go na ulicy albo mogę jeszcze je wygrać:D No ale raczej nic takiego się nie wydarzy;)

A tak prezentuje się na mojej dłoni. Warto mieć go w swoich zbiorach, jest fajny taki kremowy. Pędzelek jest dla mnie trochę za długi ale nie jest źle. Kryje przy 2 warstwach. Wytrzymał bez odprysków sprzątanie mieszkania. Uwielbiam fiolety i ten również pokochałam. na pewno często będzie gościł na moich paznokciach.





Widzicie tą piękną różę na drugim zdjęciu? Dostałam ją przed wczoraj i chcę się pochwalić całemu światu <3

16 komentarzy:

  1. Mi się strasznie podoba miętowy lakier z tej serii :)
    Ten fiolet też jest piękny, ostatnio mam manię na punkcie pastelowych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięęęny :):D przez Ciebie będę musiała go mieć!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Guinessi nie ma co żałować:D warto go mieć;) i nie przeze mnie tylko dzięki mnie;) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny :) Ale mam podobny z H&M,więc skusiłabym się na inny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolorek :) jak go znajdę u siebie to go z pewnością kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor muszę go mieć ;-) Zazdroszczę róży ; p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja szczerze mówiąc przez ostatni miesiąć wypróbowałam około 10 kremów Kilka Ziaji kozie mleko,oliwkowy,nuno, garnier, rivel de loop [ nigdy go nie kupuj śmierdzi spirytusem ] synergen itd itd I teraz trafiłam na perfecte jest na prawdę super. Mam nadzieję, że Tobie także będzie służyć jak mnie. Dziękuję za dodanie do obserwowanych także dodaję ;-) Powiedz kochana co robisz, że masz tak świetne pazurki chodzi mi o efekt hm kwadratowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpisałam u ciebie;) też mam nadzieję że mi bedzie pasował:D bo ciezko znaleść naprawdę fajny krem;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spróbuję zrobić tak jak napisałaś, może moje też będą takie boskie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolorek, chyba odgapie od Ciebie i sobie kupie taki sam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ahahaxd no to jest jakiś patent na czyste biurko ;)
    ej jak często zmieniasz kolor na paznokciach? ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest:D ale patentu na czyste łóźko jeszcze nie znalazłam;)

    co do drugiego pytania... codziennie:D ale nie jestem uzależniona:D No moze trochę;p
    czasem co 2 dni:D no chyba że mam jakiś wzorek który bardzo mi się podoba to co 3-4 dni;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałam, ale moja kamerka zrobiła protest i zdjęcia wychodziły rozmazane... ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. kolory maja boskie ! takie jogurtowe :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)