czwartek, 19 maja 2011

Ulubiona maska do włosów

Napisze wam dziś o mojej ulubionej masce do włosów. To Pollena Malwa Gloria.
Dostępna jest w hipermakerach Auchan, kosztuje ok 6 zł. <KLIK>

Tak producent napisał o niej :Do włosów suchych, zniszczonych i farbowanych. Ekstrakt z szyszek chmielu wzmacnia włosy, zapobiega ich wypadaniu, przywraca włosom połysk. Prowitamina B5 reguluje prawidłową wilgotność włosów, zwiększa ich objętość. Maska regeneruje strukturę zniszczonego włosa i odżywia. Włosy odzyskują połysk, elastyczność, sprężystość, łatwiej się rozczesują i nie elektryzują się.

Skład: Aqua, Cetrimonium Chloride, Cetyl Alcohol, Humulus Lupulus Extract, Parfum, Panthenol, E 471, Citric Acid, Methylchloroisothiazolino ne(and) Methylisothiazolinone, Bromonitropropandiol, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Benzyl Salicylate, Citral.



Z mojej strony powiem ze ją uwielbiam. Ma dość gęstą konsystencje, nie rozlewa się na włosach. Są po niej dużo miększe i gładsze. Świetnie sprawdza się po olejowaniu włosów. Jej jedynym minusem dla mnie jest zapach do którego już się przyzwyczailam taki lekko babciny. Fajnie regeneruje włosy ale moim zdaniem nie poradzi sobie ze zniszczonymi i bardzo suchymi tak jak obiecuje producent. Nie mniej jednak warto kupić ją chociaż raz by przekonać się jak zadziała na twoje włosy. Mam ją zawsze w zapasie gdyby warszawski auchan przestał ją sprowadzać. I do tego ta cena:D 6 złoty za takie cudo?:)

Czy któraś z was uzywała jej? Macie jakieś swoje ulubione maski do włosów? Może coś mi polecicie?:)

http://ewalucja.blogspot.com/2011/05/pierwsze-rozdanie-u-ewalucji_17.html

7 komentarzy:

  1. szkoda, że u mnie nie ma Auchan, bo bym ją chętnie wypróbowała. Ja ulubionej maski nie mam, co się nawinie to stosuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej lubię Amlę. Nie jest to maska, ale olej. Na moim blogu jest recenzja Amli:)
    http://www.good-for-you.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. http://lulesitta.blogspot.com/ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zacząć mniej omijać dział włosowy w Auchan :D maseczka mnie kusi, słyszałam o niej już nie jedna dobrą recenzję :-) a mogłabyś wstawić zdjęcie z jej konsystencją na dłoni?
    p.s. jakim olejem pielęgnujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Iliado uzywam oleju kokosowego i winogronowego i właśnie czaję się na lniany;) wkrótce napiszę o nich nieco;) a zdjęcie wstawię za kilka dni:*

    OdpowiedzUsuń
  6. zaciekawiłaś mnie, bo jestem w trakcie poszukiwań jakiejś genialnej maski

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)