niedziela, 14 kwietnia 2013

Złota brzoskwinia

Golden Rose rozkochało mnie w sobie serią rich color. Mam chyba 7 tych lakierów i każdy do tej pory uwielbiam. Tym razem pokażę wam jak wygląda numer 06, czyli średnia brzoskwinia ze złotym shimmerem.            Lakiery maja bardzo gruby i wygodny pędzelek. Ten egzemplarz kryje po dwóch warstwach bez większych problemów. Schnie szybko i bardzo fajne trzyma się na moich paznokciach. Lakier moim zdaniem ślicnie prezentuje się na dłoniach, coś w sam raz na cieple i słoneczne dni, które zbliżają się do nas wielkimi krokami.
Buteleczka kosztuje ok 6 zł, są do kupienia między innymi na wyspach golden rose czy w sklepie golden rose styl












63 komentarze:

  1. bardzo mi sie podoba ten lakier, a chodzę wokol niego już ho ho!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny nagłówek! :OO Lakier również :) I Twoje paznokcie! Same ohy ahy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. baaaardzo lubię te lakiery z Golden, dobrze się trzymają, świetnie kryją i pędzelek jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię takich z drobinkami, ale ten mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten lakier na pazurkach wygląda cudownie, uwielbiam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie bylo o nim wczoraj, bardzo lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem, całkiem :) ładnie się mieni

    OdpowiedzUsuń
  8. Błąd ortograficzny wkradł Ci się w trzecim zdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam wczoraj i możliwe, że niedługo po niego wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie by wyglądał błyszczyk albo pomadka w takim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny ten kolor! chyba nie bedę potrafila sobie go odmówić zważywszy że wiosna łaskawie do nasz przyszla :)

    OdpowiedzUsuń
  12. także uwielbiam te lakiery, chociaż mam tylko jeden :D a ten kolor kusi, ale na razie starczy mi lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mam go ale tak jakoś nie wiem co o nim myśleeć

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tylko jeden kolor z tej serii, ale jestem bardzo mile zaskoczona jego jakością, dlatego zastanawiam się nad zakupem następnych ;) Ten kolor jest ciekawy, jednak wole kremowe wykończenia lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łaaa, świetny jest! zwłaszcza w słońcu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor ciekawy, ale mi by się bardziej podobał bez złotego shimmera ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny lakier :) i szablon ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładny kolorek, w sumie ja dziś napisałam o podobnym kolorze, ale bez tych drobinek.
    http://malymiszmasz.blogspot.com/2013/04/bell-glam-wear-nr-403-czyli-powiew.html
    Moje zdjęcia ani paznokcie nie są tak idealne, uprzedzam.
    Fajny lakier.

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny jest :) bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor, mam na niego ochotę od jakiegoś czasu :) Ogólnie ostatnio jestem kolekcjonerką różowych lakierów, strasznie mnie wzięło na takie odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Woow piękny kolor! Jeszcze jakieś pół roku temu na pewno bym na niego nie spojrzała, ale teraz jakoś takie kolory zaczynają do mnie przemawiać :D

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam tą serię lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki piękny kolor! Muszę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię rich color i mam sporo lakierów z tej serii :) Mam ten odcień i bardzo mi się podoba, ale że ma te złote drobinki w sobie to rzadko nim maluję paznokcie, bo ciężko się zmywa :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Tego, że masz śliczne paznokcie to już chyba nie muszę podkreślać;) Uwielbiam lakiery z Golden Rose! Mam 4 kolory i czaję się na kolejne. Cena, konsystencja, kolory - na duży plus. U mnie na paznokciach trzymają się 2 dni po czym pojawiają się odpryski, ale i tak je lubię. W sumie nie trafiłam jeszcze na lakier, który trzymałby się u mnie dłużej niż dwa dni bez szwanku... niestety...

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajnie wygląda! i masz cudowne paznokcie... :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam go, ślicznie wygląda na pazurkach. Cała seria jest bardzo udana, fajne kolorki i duży plus za pędzelek

    OdpowiedzUsuń
  28. cudownie tu u Ciebie i na pewno zostanę dłużej jako pazurkomaniaczka :D
    piękne pazurki i lakier - niedawno go kupiłam i jeszcze nie zdążyłam wyprobować :D

    OdpowiedzUsuń
  29. ten lakier jest boski!!! - właśnie mam na pazurkach ombre z jego udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aaa! Urzekł mnie! Ostatnio chodzi za mną shimmer, a ten jest łooo!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jet śliczny! Idealny by błyszczeć w pierwszych wiosennych promieniach słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam i uwielbiam :) kolor jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam go i kocham miłością szczerą! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie ten lakier też się bardzo podoba. Tylko dla mnie to bardziej koral, niż brzoskwinia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie ten kolor zachwycił, głównie przez złoty błysk, jednak powstrzymałam się od kupna - zabroniłam sobie kupować lakiery :))

    OdpowiedzUsuń
  36. a ja mam :) i bardzo lubię. Błysku niestety aż tak nie widać :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolor bardzo fajny, taki inny :) A nagłówek nowy BOMBA! Ale Ty ładna jesteś kurde ! :))

    OdpowiedzUsuń
  38. jaki ładny! musi fajnie wyglądać na słońcu:)

    OdpowiedzUsuń
  39. ale ładny, aż chce się go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow, przepiękny kolor, muszę poszukać w moim sklepiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. przepiękny muszę go kupić !! i nie mogę przestać patrzeć na Twoje pazur !!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)