sobota, 10 marca 2012

Tenisówki!

Dziś wpis inny niż zwykle:)

Jedna z bloggerek dała cynk o trampkach i tenisówkach w Auchanie i kilka dni później sama poleciałam na zwiady;) Uwielbiam takie buty! Mogłabym chodzić w nich cały rok. Miałam już jedne tej firmy i jakościowo są bardzo fajne. Kupiłam dwie pary białych, czerwone  oraz miętowo-błękitne balerinki. Za 10 zł to byłby grzechem nie kupić. Do końca nie mogłam się zdecydować jaki brać, było tak koooooolorowo!

Chyba jeszcze tam wrócę i kupię do kompletu szare;)


promocja trwa do 11.03 także jeśli ktoś jest zainteresowany to radzę się spieszyć;)


38 komentarzy:

  1. o jeju, dzięki za informacje, lecę je kupić :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przez przypadek na nie wpadłam w Auchanie i kupiłam sobie dżinsowe tenisówki do kostki i takie, jak twoje tylko szare. Balerinki też chciałam ale niestety wychodzi na to, że mam za wąską stopę na ichniejsze 38;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za to zaszalałam z balerinkami, ale te kwiatowe były takie śliczne, że trudno było się opanować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. to pędzę dzisiaj do Auchana :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ajć u mnie nie ma Auchana:(
    miętowe baletki świetne, a tenisówki też lubię, ale wolałabym jakieś inne kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. baletki miętowe są boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo nie dzisiaj koniecznie jadę do Auchana! Dziękuję za info ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miętowe świetne! szkoda, ze mam daleko do Auchana :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Również mam te czerwone!
    Jestem zachwycona ceną :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czemu mam Auchan tak daleko? :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Te miętowe baleriny też 10 zł? Muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda że do Auchana mam kompletnie nie po drodze... Gdybym miała go gdzieś pod nosem to już bym gnała po jakieś trampki czy balerinki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Białe tenisówki i miętowe balerinki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę za każdym razem jak jestem w Auchan to koło nich przechodzę i myślę: kupić czy nie kupić? Oto jest pytanie. Ale chyba bardziej moją uwagę zwróciły piękne szaliczki które teraz są tam na stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. woow! jaa też chce, a do Auchan daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne! ja ostatnio kupiłam takie czarne tenisówki, w h&mie, z tego co widzę, to przepłaciłam :D ale sytuacja była kryzysowa, bo już nie mogłam dalej iść w obcasach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja kupiłam 2 pary balerinek :)) czarne w kwiaty i niebieskie jakby jeansowe, a tenisówki mam jeszcze z zeszłego roku fioletowe - też z Auchan ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trampki są najlepsze <3. Ostatnio w Auchanie kupiłam te biała, jutro jadę po kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Te środkowe są świetne. Niestety u mnie nie ma tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam trampuchny od atmosphere :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie byłam zadowolona z tym trampek w zeszłym roku :P i u mnie tak przebrane baleriny były, że nie było w czym wybierac:(

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też stawiam w tym roku na tego rodziaju trampki. ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszę się, że mój post się przydał :P Sama kupiłabym chętnie jeszcze kilka par, ale rodzina by mnie chyba wywaliła z domu :(

    OdpowiedzUsuń
  24. ja kupiłam tramposze pomarańczowe i granatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To ja się zastanowię nad balerinkami :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)