środa, 4 lipca 2012

Ciasteczkowy krem

Smakowity tytuł zawistuje smakowity produkt;) Ostatnio mój hit w pielęgnacji ciała czyli masło w którym zakochałam się. Jeśli lubicie spożywcze zapachy w kosmetykach a do tego słodkie to zapraszam dalej, bo może również zostaniecie fankami;)



Dziś opowiem wam o jogurcie do ciała Fennel o zapachu ciasteczek z kokosem. Zapach zniewala moje zmysły, czuję się jak ciasto gdy się nim posmaruje a za każdym razem gdy go stosuje ledwo powstrzymuję się, żeby nie oblizać palców:D Jest super słodki i bardzo apetyczny. Na szczęście na tym nie kończą się jego zalety. Ma lekka konsystencje, coś jak jogurt gratka od Danona;) Dzięki temu łatwo się go rozsmarowuje i bardzo szybko się wchłania bee uczucia tłustości. Fajnie nawilża i ujędrnia skórę. Czuję jego działanie nawet gdy zapomnę użyć balsamu wieczorem jeszcze kolejnego dnia. Jest dość wydajny bo mała ilość wystarczy by pobalsamować cale ciało. Opakowanie fajne, nietuzinkowe, mile dla oka w jasnym kolorze.  Minusem jest cena bo coś koło 30 zł ale z drugiej strony masełka z Body Shopu są droższe prawda?:D Ja jestem jego fanką i polubiłam go jeszcze bardziej niż jogurt do ciała o zapachu lodów truskawkowych <KLIK> ale tylko ze względu na zapach kokosa który uwielbiam bo jakościowo są na tym samym poziomie.

Polecam bardzo ale tylko tym dziewczyna które lubią słodkie zapachy i są pewne swojej silnej woli(bo naprawdę ciężko jest nie zjeść tego smakowitego kremu:D)




31 komentarzy:

  1. Smakowicie wygląda :) mam go o zapachu lodów truskawkowych i ciasteczek czekoladowych i także są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja myslam ze będzie u Ciebie kulinarnie :) Nie widzialnym takiego masła ale sama odkryłam niedawno Bielendy z olejkiem arganowym (czerwone opakowanie). Boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuuuwielbiam takie zapachy! *,*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham takie zapachy, na pewno jakiś zakupię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że nie mogę go powąchać przez internet haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie polubiłam masełka fennel - świetne nawilżacze, a zapachy boskie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjadłabym to masełko hahaha :D Aż czuję ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie radzę jeść:D chociaż jak już pisałam kusi strasznie!

      Usuń
  8. Lubię kosmetyki pchnące słodyczami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kokos gdzie można go dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.fennelcos.pl/gdzie-kupic/ zerknij tutaj

      Usuń
  10. Mniam coś dla mnie! Takie jadalne zapachy lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkty pachnące smakowicie to zguba dla mojego portfela :(

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie smakowite, jejku....chyba się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. No bardzo smakowicie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm ja mam smaka na ciacho z opakowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciasteczka...kokos... musi pachnąć nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Musi ślicznie pachnieć, uwielbiam takie słodkie zapaszki w kosmetykach do pielęgnacji ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się ciekawie :D.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kuszący krem, nie powiem :) Wiesz czy ma on w składzie parabeny? Staram się ich unikać, a nie mogę znaleźć nigdzie informacji o składzie tego kremu
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  19. No i zrobiłam się głodna :D Uwielbiam jedzeniowe zapachy w kosmetykach nawet bardziej niż owocowe.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)