sobota, 28 lipca 2012

Moje ulubione bazy pod lakier

Uff zbierałam się do tego posta bardzo długo;) Niby nie ma w nim nic niezwykłego ale jednak troszkę popisać trzeba. Jeszcze teraz moje warunki do blogowania są utrudnione bo zdjęcia muszę zgrać na laptopa a internet mam na komputerze stacjonarnym, także jest z tym troszkę zabawy;) Dobrze przejdźmy do tego co najważniejsze czyli do baz pod lakier.

Paznokcie maluję bardzo często więc baza pod lakier jest moim nieodłącznym kompanem. Zacznę od ulubionej. Może wam jakoś pomogę;)

1 Poshe Nail Strengthening Basecoat w granatowym opakowaniu ma 14 mi, nie zawiera drażniących substancji. To mój absolutny faworyt. Buteleczka jest półprzezroczysta także dokładnie widać ile preparatu nam jeszcze zostało. Konsystencja jest rzadka i przez to bardzo wydajna. Pędzelek klasyczny, na paznokciu baza wygląda jak bezbarwny lakier. Kocham w niej to że schnie strasznie szybko, gdy maluję druga rękę pierwsza jest już sucha i nie usze czekać przed nałożeniem lakieru. Świetnie współpracuje z każdym lakierem jakiego używałam, nie ma bąbelków, przebarwień, świetnie chroni paznokcie. Do tego utrzymuje je w świetnym stanie bo przestałam używać innych odżywek. Przy okazji z topem Seche vite potrafi trzymać mój mani bez uszczerbku nawet tydzień.( dla was się poświeciłam i sprawdziłam, ale to była męczarnia!) Cena to około 50 zł( wyłączmy dystrybutorem w Polsce jest sklep alphanailstylist.pl <KLIK>) jednak patrząc na zalety i wydajność nie jest to aż tak dużo. Chociaż zdaje sobie sprawę że nie każdy jest wstanie tyle wydać na bazę.



2 Nail Tek Fundation II bardzo lubiłam się z tym preparatem. Niestety dość szybko mi zgęstniał. Kupiłam na allegro za ok 15 zł. Wygodna buteleczka i pędzelek. Jego formuła jest dość dziwna, na paznokciu przybiera mlecznej barwy i matowieje, dzięki temu lakier bardzo fajnie się trzyma na nim. Fajnie wzmacnia paznokcie. Niestety baza dość szybko mi znikała;) Wydajność to nie jest jego najmocniejsza strona. Z kilkoma lakierami się "gryzł" i bomblował mi mani, nie bylo to nagminne na szczęście. Jednak myslę, że ta cenę mamy naprawdę fajny produkt chroniący nasze paznokcie i przedłużający żywotność lakieru.
Niestety nie posiadam jej obecnie więc wstawię tylko zdjęcie poglądowe jak wygląda;)
źródło:http://www.nokaut.pl/podklady-i-bazy-do-paznokci/nail-tek-foundation-ii-15-ml.html

3 Eveline 8w1 Moja ulubiona odzywka, świetnie wzmacnia paznokcie. Zawiera jednak formaldehyd dlatego nie każdemu może pasować. Przedawkowana może powodować pękanie paznokci. Zdarzają się także uczulenia na ten składnik także uważajcie i najlepiej sprawdźcie na sobie. Jest dość tania bo ok 8 zł. Nadaje fajny mleczny  kolor na paznokciach. Stosowałam ja jako bazę pod każdy lakier. Zrezygnowałam z ciągłego jej używania, żeby nie przedobrzyć. Mam jednak bardzo dobre wspomnienia z nią. Niestety nie chroniła bardzo dobrze przed przebarwieniami, wydaje mi się, że mogła nawet zażółcić mi paznokcie.



To są trzy preparaty które moim zdaniem warto przetestować. Mają wady ale zalety zdecydowanie są większe;) Stosowałyście je jako bazę pod lakier? A może macie innego faworyta? Podzielcie się w komentarzach;)

39 komentarzy:

  1. ja jako bazy używam odżywki z eveline- diamentowej i się sprawdza w tej roli znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. już nigdy nie użyję odżywki z Eveline jako bazę-moje paznokcie (a raczej ich skórki) były w przerażającym stanie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może właśnie dlatego, że zawiera formaldehyd? Zresztą producent informuje o tym w ulotce i zaleca wzmocnienie ich oliwką lub kremem przed nałożeniem odżywki. Ja tam ją kocham, nigdy w życiu nie pomyślałam, że mogę zapuścić paznokcie, wiele razy zrezygnowałam z tego myśląc, że po prostu jedni mogą je zapuścić a jedni nie i nigdy nie będę mogła się pochwalić pięknymi paznokciami. Jestem po ponad miesiącu jej używania i mam mocne paznokcie, wystające dużo za opuszek:) Jednak mam jedno ale do niej. Chociaż nie wiem czy można to tak nazwać, gdyż producent nie obiecał, że paznokcie szybciej będą rosły..;/ Czy zatem mogę mieć do Ciebie pytanie Ewalucjo??:) Czy znasz jakiś sprawdzony przyspieszacz wzrostu paznokci? Słyszałam, że dobra jest złota buteleczka od Sally Hansen i chyba na nią się skusze, gdyż Eveline nie muszę już używać:)

      Usuń
    2. Fakt, producent ostrzega, że odżywka Eveline może źle działać na skórki, no i przeważnie robi z nich masakrę - ja przy stosowaniu odżywki dodatkowo dbam o skórki i przy regularnym kremowaniu czy nakładaniu specjalnych oliwek jest dobrze.
      Co do przyspieszacza wzrostu od Sally Hansen - znam bardzo skrajne opinie, niektórzy go uwielbiają, ale u mojej szwagierki i teściowej ta odżywka zrobiła masakrę z paznokciami, więc radzę być ostrożną.

      Usuń
    3. Mi ze skórkami nic złego ie zrobiła. Przecież ona nie ma z nimi styczności, jeśli ją dobrze nałożymy. Ale jeśli źle działa na was to zdecydowanie trzeba ją odstawić.

      Usuń
    4. jamiebond mi fajnie przyśpieszyła porost ta odżywka z miss sporty kosztuje coś koło 8 zł więc można spróbować http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=28885, saly hansen nie miałam więc nie potrafię się ustosunkować do jej działania;)

      Usuń
  3. U mnie eveline właśnie uczulenie wywołała...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nail Tek FII też zawiera formaldehyd ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam już jej nie mam więc nie pamiętałam. Słyszałąm, że Eveline ma maksymalną ilość dopuszczoną do użytku formaldehydu, a w przypadku Nail teku nie mam informacji na ten temat.

      Usuń
  5. Łoo wytrzymałaś tydzień z jednym mani? Podziwiam ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo! Dziękuję, że doceniasz moje poświęcenie;) :D

      Usuń
  6. Miałam kiedyś nail teka ale cudów to on nie zdziałał u mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja stosuję odżywkę Eveline i jestem bardzo zadowolona, ale coraz częściej spotykam się z opiniami, że stosowana za długo robi więcej szkody niż pożytku... Na razie jednak przy niej zostanę, ale w przyszłości może poszukam czegoś innego ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem przed zakupem odżywki Eveline :) a używam obecnie Sally Hansen

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się zastanowić nad zakupem którejś z tych baz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja odżywka Eveline"Maksymalny wzrost paznokci" nie nadawała się kompletnie pod lakier.Obojętnie jaki bym nie nałożyła, po chwili złaził płatami ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Powaznie paznokcie moga pekac od formaldehydu? :O Uzywam Nail Tekow do kazdego mani, od jakichs 5 miesiecy, ostatnio 2 paznokcie pekly od urazu aczkolwiek sie nie zlamaly. Spilowalam je. Czy powinnam narazie odstawic te odzywki? Czym zastapic? Nigdy nie mialam dlugich paznokci bez Nail Teka :(

    OdpowiedzUsuń
  12. z tym pękaniem to raczej mało prawdopodobne przy Eveline, jak już to onycholiza się zdarza u niektórych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam żadnej bazy... I sumie nie przywiązuję do tego wagi. Maluję paznokcie rzadko, teraz tylko stosuję kurację (serum odzywkę) i to wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz ładne pazdnokcie ale ich kształt? okropność. jakbys miala zaraz kogos podrapac tymi ostrymi brzegami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust, ważne że mi się podobają;)

      Usuń
  15. Używam Eveline 8w1 u mnie sprawdza się świetnie zarówno jako odżywka jak i baza:)

    OdpowiedzUsuń
  16. obecnie używam na przemian odżywek z eveline: 8w1, paznokcie twarde jak diament oraz maksymalny wzrost paznokci. moją pierwszą bazą był nail tek, ale cudów po nim nie widziałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz bardzo ladny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jako bazę stosuję odżywkę Eveline, ale tą diamentową, bardzo ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. właśnie może jestes w stanie odpowiedziec mi dlaczego czasem gdy maluje paznokcie powstaja na nich babelki (pecherzyki powietrza)? strasznie mnie to denerwuje, a niestety dosc czesto mi sie zdarza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem zależy to od gęstości lakieru/odżywki itp, ale również jeśli nakłada się jedną, ale za to grubszą warstwę, dlatego lepiej nałożyć dwie a cienkie...

      Usuń
  20. NailTek i Eveline <3
    To również moje typy, zamiast trzeciego faworyta - Poshe, ja mam Eveline diamentową ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo przydatny post .:) mogłabyś napisać jakiego top coatu używasz?

    OdpowiedzUsuń
  22. uzywam nr 2 i 3 :) jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  23. używam eveline 8 w 1, najpierw jako odżywkę, teraz jako bazę. W obu rolach spisuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. również sprawiłam sobie odżywkę z Eveline mam nadzieję że choć w połowię będę miała tak piękne paznokcie jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja używam essence protecting base coat. tak jak nail tek nadaje lekko mlecznąbarwę i jest lekko matowy gdy wyschnie. nie dam lepszego porównania, ponieważ nail teka nie mogę nigdzie w mojej okolicy znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  26. Eveline 8 W 1 i diament mają identyczny sklad chemiczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie wiadomo jak jest z ilością składników;)

      Usuń
  27. A takiej od miss sporty co jest jednocześnie baza i topem próbowałyście - koleżanka używa i sobie ją bardzo chwali i muszę przyznać, ze jej paznokietki zawsze ładnie i estetycznie wyglądają i długo sie jej trzymają.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)