poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Neon splash

Dziś zdobienie czarno neonowe w sam raz na zakończenie lata które wielkimi krokami od nas ucieka:) Chciałam coś kolorowego letniego dlatego bez wahania sięgnęłam po intensywne barwy odblaskowych lakierów. Bazę postanowiłam utrzymać w stonowanym odcieniu, czarny wydał mi się idealny. Do tego 3 kolorowe bransoletki które właściwie zainspirowały mnie do tego zdobienia(wybrałam je sobie z sklepu na allegro z którym podjęłam współpracę<klik> jakiś czas temu, zrobię wam post zbiorczy dotyczący taniej biżuterii). Nosiłam to zdobienie bardzo długo, niby tyle kolorów na raz a miałam wrażenie, ze do wszystkiego pasuje:)


Jutro mam rozmowę kwalifikacyjną, dziewczyny trzymajcie kciuki bo bardzo mi zależny na tej pracy! :D

 
  








53 komentarze:

  1. bardzo fajne zdobienie przypomina mi molekuły z chemii :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :)
    Powodzenia na rozmowie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny mani, bardzo mi się podoba i właśnie przez to, że jest wielokolorowy pasuje do wszystkiego :) I bransoletki fajne :D

    Powodzenia na rozmowie!

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko ! ;D zakochalam sie ;D chyba bede probowac takie cudo zrobic ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Przyciągają wzrok :)
    Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super efekt, świetne paznokcie i fajne bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne efekt, masz idealne kwadraty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chemiczne to Twoje zdobienie, ale jakże kreatywne i kolorowe ;) Chciałam, żebyś poleciła mi jakiś biały lakier, który dobrze kryje (najlepiej już po pierwszej warstwie). Golden Rose niestety mi się nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciężko bo GR to mój ulubiony;) moze z essence ten do wzorków?

      Usuń
    2. A który z GR masz? Ja mam "with protein" (numerek mi się zdarł) i z serii Paris 03, przy czym on jest bardziej mleczny niż biały...

      Usuń
    3. golden rose, fantastic color, tu jest na fotkach : http://ewalucja.blogspot.com/2012/04/graficzne-kwiaty.html

      Usuń
  9. Kojarzą mi się z modelami atomów, którymi bawiłam się na lekcjach chemii

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem..ale coś mi się takiego gdzieś już rzuciło w oczy.... jakies 2-3 mies temu.... ale bardzo fajny efekt :)
    i na rozmowę bez takich pazurów!! :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałam :D Chyba, że w tej pracy liczy się kreatywność :p hehe

      Usuń
    2. oczywiscie, wiem kiedy moge szalec z wzorkami a kiedy postawic na klasyke:)

      Usuń
  11. Ty to masz fantazje :D megaśne !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz wyobraźnię. Piękne są:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia na rozmowie :)
    a zdobienie nie przypadło mi do gustu, dość tandetne. Aczkolwiek widać, że dużo pracy w nie włożyłaś, bo pod względem technicznym są świetne.

    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Boskieee !!! Uwielbiam ostatnio takie kolorki nie tylko na pazurkach ale i w dodatkach;)

    OdpowiedzUsuń
  16. te paznokcie są świetne, cudowne kolorki ;d kojarzą mi się z modelami atomów ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Kosmicznie odlotowe!! Fantastyczny pomysł a wykonanie jeszcze lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  18. wyśmienicie się prezentuje to zdobienie :) !

    OdpowiedzUsuń
  19. Super to wygląda, naprawdę swietny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi przypominają trochę wiązania chemiczne :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny wzorek :)Rzeczywiście przypomina chemiczne molekuły jak zauważyła jedna z komentatorek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale wypasiony wzorek :D Wyszło rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne paznokcie, musiałaś się dużo napracować przy zdobieniu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmm... czemu mi się to skojarzyło z jakimś DNA xD W każdym razie - bosko to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kojarzą mi się z kosmosem, lub z chemią :D Świetnie Ci wyszło :) Aj, te Twoje pazurki, mega zazdroszczę :) A, mam pytanie - zaczęłam olejować włosy oliwą z oliwek. Wszytsko oki, tylko jak ją zmywam (użyłam szamponu bez SLS), to bardzo plączą mi się włosy. Mogę użyć odżywki czy nie batrdzo? Chodzi mi o to, by nie 'wyżarła' składników, których oliwa mi dostarczyła. Z Góry dzięki za odp. ;) / Daria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze używam odzywki po:) warto ją nakładać:D

      Usuń
  26. Hi. You have a lovely blog. I'm your new follower. I wpuld like you to follow me back. Thanks youu!!

    http://how2befashion.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale czad! przepięknie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne paznokcie :)
    Dostałaś pracę? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie ale czekam jeszcze na telefon:p

      Usuń
  29. Genialne paznokcie, zazdroszczę ci, że tak umiesz :) A tak poza tym to chciałam ci serdecznie podziękować bo dzięki TWOIM paznokciom, ja przestałam obgryzać, a robiłam to 11 lat! Masz idealne paznokcie, długość, kształt, właśnie do takich dążę! Tak samo uwielbiam twoje włosy, jak i całego bloga. A tak przy okazji masz jakieś rady bo właśnie założyłam bloga :D Ale jeszcze raz ci dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super:) ciesze się, ze cię zmotywowałam do nieobgryzania:D
      Podaj linka do bloga, chętnie do Ciebie zajrzę.

      Usuń
    2. ahh usunęlam go :C jak i konto, wiem to głupie, ale cała ja stwierdziłam że to nie ma sensu :C ale jak by mi naszło i bym założyła i by wytrzymał chociaż 5 dni to ci dam znać :*

      Usuń
  30. Piękne te wzorki na paznokciach *.* Trzymam kciuki! :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi sie krztałt Twoich pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne mani! I takie cudownie uniwersalne :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)