środa, 8 stycznia 2014

Może kilka fryzur?;)

Ostatni post wzbudził zainteresowanie:) Może czas się wytłumaczyć z tych fryzur. Nie chodzę do szkoły fryzjerskiej. W szkole Wizażu i stylizacji do której teraz uczęszczam miałam weekend stylizacji podstawowych upiec i uczesań. I nie powiem... bardzo mi się to spodobało. Fryzury, które wam pokazuje są nie do końca dopracowane, ale w większości robiłam je pierwszy raz i nie miałam okazji powtórzyć ich na zajęciach. Wiele bym zmieniła, tam wygładziła, tu wyczesała. Ale mimo wszystko rozpiera mnie duma, bo czuje, że coś mi wychodzi:D coś czego bym się nie spodziewała. Dziś pokażę wam 3 inne fryzury:

1 Koszyczek z przepięknych blond włosów, które były niesamowicie lejące. Następnym razem dodałabym więcej objętości na czubku głowy i ładniej uczesała środkową część. Sam warkocz strasznie mi się podoba, a moja modelka wyglądała jak słowianka z krwi i kości:D


2 Ta sama modelka co poprzednio, tym razem loki robione na prostownicy. Pierwsze zdjęcie zaraz po zakręceniu, dwa pozostałe po roztrzepaniu włosów. Cud, że te gładkie i śliskie włosy chciały współpracować :D



3 Ostatnia fryzura już na innej modelce składająca się z dobieranego tapirowanego warkocza i dobieranego kłosa po boku. Miała być trochę bardziej drapieżna, troszkę niepoukładana. Ma swój charakter i co najważniejsze pasowała do osoby, która ją nosiła;)



Na dziś to tyle, mam nadzieje, że wrócę do was jeszcze kiedyś z jakąś ciekawą fryzurą:) Miła odskocznia od pielęgnacji, paznokci itp:)


Na koniec moje zdjęcie w akcji pt "Jestę Fryzjerę" :D




26 komentarzy:

  1. Trzecia fryzura wspaniała :) PS: do jakiej szkoły uczeszczasz teraz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie fryzury świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie świetne :))
    Najbardziej podoba mi się ta pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W lokach się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta ostatnia naprawdę robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie najładniejsza jest nr 1 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna jest ta pierwsza fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne są te fryzurki, masz talent! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś świetnego! Uwielbiam wszelkiego rodzaju zabawy z włosami, fryzury, czesanie, mycie... Gdybym miała trochę więcej czasu i pieniędzy :< Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jejku. Jak ja bym chciała, żeby mi ktoś taki koszyczek uplótł :) Prześliczne :D

    swiat-malowany-lakierami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga i trzecia fryzura są świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba ta ostatnia, drapieżna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszyczek, korona.. różne już nazwy słyszałam, ale ciągle to pozostanie moja fryzurą marzeniem :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Ja jestem niestety fryzurowym beztalenciem, a te pokazane przez Ciebie wyszły świetnie! Podziwiam, ja na pewno nie zrobiłabym z "kopyta" takich fryzur, szczególnie ostatniej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne :D Ja prędzej sobie zrobię jakąś fryzurę niż komuś :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie super, uwielbiam warkocze dobierane:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ba mi się fryzura nr. 1 ..być może dlatego, że nigdy nie będę umiała takiej wykonać ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Super fryzury a modelka na zdjęciu nr 1 oraz 2 ma piękny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz talent kobieto! Super fryzury :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne uczesania! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  21. zrob tutorial z 1 fryzura :))

    OdpowiedzUsuń
  22. super te fryzury ! zdolna bestia z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)