czwartek, 17 kwietnia 2014

Ręcznie malowane

Dziś paznokcie inspirowane:) Moje przyjaciółka pokazała mi paznokcie Jessicy na instagramie <KLIK> i zapytała czy umiem takie zrobić. Rozum podpowiadał, ze nie. Serce mówiło spróbuj! :D Nie odwzorowywałam ich wiernie, złapałam jedynie koncept i próbowałam "ulepić" coś podobnego. Nie wygląda identycznie i nawet gdybym się bardzo starała to nie wyglądałoby to tak samo. Moja ręka maluje to co chce, a nie to co jej mówię. Najważniejsze, że coś wyszło i to coś mi się podoba;) Wiosenny powiew nawet na chłodniejsze dni;) Na te cieplejsze również. Czy kwiaty są kiedykolwiek nie na miejscu?


A niżej czekają na was zdjęcia w pełnej okazałości:D 

 






Mam nadzieje, że post się wam spodobał. Miał być dziś wcześniej makijaż, ale niestety czekam na zdjęcia i jestem uziemiona. Tak więc zebrałam się w sobie i ozdobiłam paznokcie.Do zdobienia użyłam lakierów do zdobień golden rose które zamawiam w tym sklepie <KLIK> (mają bardzo fajny cieńki i elastyczny pędzelek) oraz farbek akrylowych które kupiłam chyba na ebay.com. Także tak:)  to chyba na tyle:D

34 komentarze:

  1. Masz takie fajne te ruszające zdjęcia, że od razu chce się zajrzeć do Twojego posta ;) Paznokcie wyszły b. ładnie, fajną masz białą bazę lakierową. Ja od dawna szukam swojej idealnej bieli..

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba najpiękniejsze Twoje zdobienie, jestem pod ogromnym wrażeniem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje wyszły jeszcze piękniejsze ;D są świetne

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo łądne, jakie kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam, mi by się nie chciało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba Twoja wersja, super ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. twoja wersja mi nawet bardziej przypadła do gustu :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Są przepiękne. Nie wiem ile precyzji i cierpliwości w to włożyłaś, ale chyba ze dwie tony ;) czy jesteś oburęczna czy po prostu tę rękę którą nie piszesz sobie wytrenowałaś? No ja za chinu ludowe bym tak nie potrafila. Efekt jest powalającu. Sophy Robson powinna się od Ciebie uczyć,
    Pozdrawiam,
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem praworęczna a lewą rękę wyćwiczyłam tylko do wzorków:D Dziękuję bardzo:)

      Usuń
  9. Swietne Ci wyszły ;))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie Ci one wyszły :) ja bym tak nie potrafila, a co dopiero w drugiej ręce? bazgroły, bym się wkurzyla i wszystko zmyła ;) Kochana, czy mogłabyś jakąś aktualizacje zrobic odnośnie Twoich pazurków, jak o nie dbasz, czego używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje zdobienie wygląda bardzo artystycznie i bardzo oryginalnie .Takiego zdobienia jeszcze nigdy nie
    widziałam tym większe uznanie za taki fantastyczny pomysł.Jestem pełna podziwu .
    Masz piękne oczy !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne, zazdroszcze zdrowych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne, takie precyzyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne malowanki:D! Podobają mi się, bo wyszły bardzo lekko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć :) Ja mam pytanie do tematu twojej paznokciowej transformacji. Na twojego bloga natknęłam się dosłownie przypadkiem ale dał mi on nadzieję że z moich kiedyś obgryzanych paznokci może też coś kiedyś będzie ;D Zaczęłam je olejować, nakładać odżywkę a dłonie kremuję, jednak moje paznokcie mają bardzo szeroką płytkę, czy da się z tym coś zrobić ? Czy mam po prostu piłować je na prosto czy powinnam także piłować boki paznokci ? Z góry bardzo ci dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)