niedziela, 1 września 2013

Delight

Ostatni makijaż dodałam na bloga chyba 100 lat temu i nawet wiem dlaczego...
Słonce, wakacje i błogie dni nie zachęcały do eksperymentów. Bezpiecznie malowałam się tak jak co dzień, bb cream, róz, tusz, eyeliner i gotowe;)
Jako, ze wczoraj wybierałam się na grilla przysiadłam trochę wcześniej nad makijażem i obiecałam sobie, że podkreślę trochę moje oczy. Jako, ze było to spotkanie w gronie znajomych, bardziej na luzie nie chciałam wyglądać jak "na bal" dlatego poszłam w bezpieczną stronę szarości, brązów i róży. Nie jest zbyt mocno jednak coś się tam na powiece dzieje i o to mi chodziło.

Do makijażu użyłam:
Podkład: Annabele minerals kryjący Golden fair oraz Golden fairest
Róż: Annabelle minerals Rose
Eyeliner: Maybelline Eye studio, master precise liquid eyeliner
Tusz: Gosh Cat eyes
Szminka: Celia nude 604
Cienie :Sleek Oh so special, Cartice Go Charli Brown, The balm Nude tude






75 komentarzy:

  1. Śliczny delikatny makijaż. Podkreśla to co trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny makijaż, a oczy pomalowane perfekcyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładnie wyglądasz na tym różowym tle! Tak się ładnie kolorystycznie wszystko komponuje, super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha:D Więc różowe ściany w moim pokoju to był dobry pomysł:D

      Usuń
  4. Okropne masz włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyczuwam zazdrość na odległość. Pluj tym jadem i żółcią w lusterko i naciśnij 'x' jak ci się nie podoba :) Ewalucjo, wyglądasz pięknie w tym make up'ie,a włosów pozazdrościć! :)

      Usuń
    2. a mi się bardzo podobają i chciałabym takie :)

      Usuń
    3. PRZEPIĘKNE masz włosy a nie :)

      Usuń
    4. Masz tak ohydne włosy, że sama o takich marze :D

      Usuń
    5. spokojnie dziewczyny, może ta osoba nie widziała jej włosów w pełnej okazałości;p bo tu wyszły dość przeciętnie, a wiadomo, że ona ma piękne włosy, więc nie wyczuwam tego `jadu` i `zazdrości`

      Usuń
    6. nie jedna oddalaby nerke za takie wlosy xD nie? :D

      Usuń
  5. Zdjęcia fajnie uchwyciły grę światła na Twoich włosach. Masz błąd szninka zamiast szminka

    OdpowiedzUsuń
  6. wczoraj wykonałam bardzo podobny makijaż na sobie, lubię takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość ponadczasowy:) i pasuje każdemu i na każda okazje:)

      Usuń
  7. Piękny make-up. Wiesz co, kojarzysz mi się z pewna aktorką, konkretniej mam na myśli Imogen Poots. Serio! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku jest bardzo łada więc dziękuję za komplement:* Przyglądam się jej właśnie i faktycznie coś mamy wspólnego, coś w oczach chyba;)

      Usuń
    2. Dla mnie wyglądacie jak siostry. Możesz mówić znajomym, że masz sobowtóra w Hollywood. :D

      Usuń
  8. jesteś śliczna w takim delikatnym i pastelowym wydaniu - jak porcelanowa laleczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! i ja :-) od razu mi się tak skojarzyło :-)
      i strrrrrrrasznie fotogeniczna! :-)

      Usuń
  9. Śliczny makijaż, masz piękne oczy i kreska to podkreśla :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba Cię już nie lubię :D Jesteś taka śliczna, że co wchodzę na Twojego bloga to wpadam w kompleksy :D :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż i ładna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż :) delikatny i z klasą, włoski też śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny,delikatny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ładny delikatesik :))
    i jaka piękna równa kreseczka :)
    Siouxie ma rację - jak laleczka :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż, właśnie podsunęłaś mi pomysł, bo się zastanawiałam jak umalować się na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny, delikatny make up. Masz idealną cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż jest po prostu idealny! cudo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie kolory :) Piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny makijaż, taki delikatny :) Na co dzień idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie Ci w tym makijażu! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny makijaż :) Wyglądasz kwitnąco!! :)
    Uwielbiam maskarę GOSHa, ale te pomadki Celii jakoś mi nie przypadły do gustu..

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczny makijaż. Za każdym razem jak pokazujesz swoją twarz w całości to nie mogę się nadziwić jak jesteś śliczna. Jak porcelanowa laleczka;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny makijaż :-) Wyglądasz w nim bardzo promiennie i świeżo :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Używasz jeszcze podkładu Amilie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym momencie już nie używam, mimo, ze formuła by la extra to kolor który wybrałam był za bardzo różowy, co w lecie juz bardzo zaczeło się rzucac w oczy. Teraz testuje inne minerały ale do Amilie na pewno jeszcze wroce, tym razem postaram się lepiej dobrać odcień;)

      Usuń
  25. Jestem wręcz zachwycona tymi zdjęciami! Makijaż piękny, poza tym cudnie wyszłaś na tych zdjęciach :) A tą pomadkę z Celii chyba sobie kupię, bo ma genialny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  26. Niezwykle delikatny i ultra kobiecy. Wyglądasz w tym makijażu prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny i bardzo delikatny - taki jaki uwielbiam.
    Mam nadzieję, że kolejny dodasz szybciej niż za 100 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniale wyglądasz, jestem zachwycona ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ewalucja, kochana nagraj filmik z tym makijażem....Podoba mi się - chciałabym dokładnie zobaczyć jak go wykonać(:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ja też bym chciała zobaczyć jak go wykonujesz *.*

      Usuń
  30. Piękny makijaż :D Podoba mi się bardzo takie połączenie :)
    Poproszę częściej takie makijaże :D

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo korzystny makijaż, dobrze Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładna kreska, moja zawsze wychodzi za gruba :D Nie umiem powiedzieć STOP, tylko maluję, maluję, aż jest za późno heheh... Makijaż super na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  33. ładnie, naturalnie i nieco inaczej :> Niby mała zmiana, a jednak ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. genialne Ci te oka wyszły :) a kreska idealna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Delikatnie i kobieco :) Bardzo podoba mi się kształt kreski. Muszę wypróbować taką na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie wyglądasz w tym makijażu i ten róż idealnie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękny makijaż!
    Bardzo promiennie w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale ładny makijaż *.*
    Piękne kreski. Kurcze :D Ja cały czas próbuje takie narysować, ale moim problemem są dwie różne powieki i ciężko mi stworzyć identyczne kreski.

    OdpowiedzUsuń
  39. pieknie ;) Z tymi policzkami wygladasz jak laleczka ;333 'D

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeju śliczna z Ciebie kobieta, a i makijaż niczego sobie :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękny makijaż, co robisz że masz takie cudne brwi....???? marzą mi się takie :) N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj masz post o brwiach:) Mam w planach filmik w którym pokaze jak je "robie" :) http://ewalucja.blogspot.com/2013/03/zoom-na-brwi.html

      Usuń
  42. Powinnaś zrezygnować z grzywki, nawet takiej małej na bok. Bez grzywki wyglądasz o niebo lepiej! Włosy do tyłu! :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)