sobota, 27 sierpnia 2011

Chaberek

Na ten lakier polowałam szmat czasu. Zawsze gdy go szukałam albo go nie było albo cena była kosmiczna;) Wiedziałam, że mogę go dorwać za mniej niż 10zł i stało się! Trafiłam na bellka  411 w mojej ulubionej drogerii Karol zwanego przeze mnie Jakubem;) Od razu zawrócił mi w głowie. Mam teraz "fazę" na niebieskości. A to jest taki piękny ciemny błękit<3 nazywany przez wiele blogerek kolorem chabrowym i coś w tym jest;)
źródło:http://mounthood.bloog.pl/d,30,m,7,r,2010,index.html

Lakiery bell mają dość szeroki pędzlek ale nie aż tak jak rimmel. 411 kryje po 2-3 warstwach. Schnie jak marzenie i przepięknie błyszczy! Jak poranna rosa... Kocham go! A wy ja się na niego zapatrujecie?;)







Normalnie jak patrze na te zdjęcia, to odrzucam samokrytykę na bok i bezwarunkowo wielbię moje paznokcie:D Uwielbiam ten kolor!

21 komentarzy:

  1. Poluje na niego ale zawszę wykupiony

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięęęęęęękny! Uwielbiam niebieskości na paznokciach :D






    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. piiiiękny kolor! a paznokcie jakie długaśne! śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy bardzo kolor!

    Ale masz długaśne paznokcie, super:)

    Pozdrawiam, evecandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ah kolor jak marzenie! jak go znajdę, to na pewno kupię=)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie ze stópkami jest świetne; ale masz te pazury boskie; lakier cudnie na nich wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez go mam, to juz prawdziwy klasyk:D! Jeden z moich najfajniejszych lakierow:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie jak weszłam na ten post, chciałam Ci od razu napisać o właśnie tym lakierze, że ten jest bosski! Mam go, i kocham! <3 niestety połowę już zużyłam, ale naprawdę piękny! Gdy zobaczyłam go w drogerii, to nawet nie spojrzałam na firmę. Wzięłam, i był już mój xd Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepięknyy. Jeju jak możesz funkcjonować z tak długimi paznokciami? teraz swoje hoduję ale w porównianiu do Twoich to wyglądają na ledwo obcięte :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolor!
    nigdy nie wiedziałam jak nazywa się ten kwiat, dzięki Tobie w końcu wiem i wędruje na moją listę zakupów kwiatowych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście przepiękny *_* Tak jak nie przepadam za ciemnym niebieskim na paznokciach, tak ten mi się niesamowicie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor i cudowne paznokcie:) i pomyśleć że nie mam takiego w swojej kolekcji trzeba to naprawić;)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny kolorek;) i Twoje paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny jest, od razu przykul moja uwage na polce no i skusilam sie :P

    OdpowiedzUsuń
  15. No i bardzo dobrze, bo tutaj nie ma co krytykować!
    Paznokcie, kszlałt, dlugosc i wszystkie skoreczki od gory do dolu tak pieknie zadbane ze wszystko to daje po prostu niesamowity efekt ! :)
    Lakier rowniez swietnie się prezentuje i błyszczy (pewno swiezo nałozony? :D) bo u mnie co by nie bylo zawsze cos sie odbije :|

    OdpowiedzUsuń
  16. super kolorek no i paznokcie chciałabym takie :) szpony.

    kosmetykoholizm.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)