środa, 26 października 2011

Róż i mat


Długo się zbierałam do tej recenzji. Chciałam być dokładna w osądach, żeby niczego nie przeoczyć. Dostałam od firmy Quiz róż do policzków Beauty finish  cherie nr 13 oraz puder beauty finish cherie nr 57.

Zacznę od pudru który mniej przypadł mi do gustu. oto on:



Puder spełnia swoje zadanie czyli matuje cerę i utrwala podkład. Mój kolor jest dość neutralny, mam jasną cerę i on się do niej dopasowuje. Niestety nie przypadło mi do gustu opakowanie, pokrywka trochę lata, na czarnym zostają ślady palców. puder pyli się i ciężko napiera na pędzelek. Produkt jest tani wiec jeśli chodzi wam tylko o mat i macie tak jak ja suchą skórę błyszczącą w strefie To może dla was okazać się bardzo dobrym. Plusem może też być lusterko.


Drugim produktem będzie róż:







Ma on na wierzchu srebrne drobiny które na szczęście na twarzy gdzieś giną. Zostaje sam różowy kolor. Jest delikatny ale za razem widoczny. Świetnie nakłada się go na pędzel, nie pyli się. Ślicznie podkreśla policzki. Uwielbiam róże i powiem z zaskoczeniem, że ten jest dotychczas moim ulubionym! Cena jest śmieszna bo coś kolo 5 zł. Opakowanie jest przeciętne i nie za mocne. W torebce szybko może się zmasakrować. Ja jednak trzymam je w praktycznym bezruchu. Trzyma się na mojej suchej cerze calutki dzień, nie zmazuje się pod wpływem potu( przetestowane na intensywnym aerobiku) jesli macie okazję go wypróbować nie wahajcie się. Uwielbiam go<3 Nie wiem jak takie cudo może kosztować tak niewiele;)


Na koniec zdjęcie pudru i różu na mojej buzi:D



 I jak wrażenia?

16 komentarzy:

  1. Muszę kiedyś wypróbować róż, bo nigdy nie używałam. Nie wiem czy spodoba mi się ten efekt na mojej buzi, więc wybiorę coś taniego na spróbowanie - jeśli znajdę gdzieś ten, który prezentujesz to chyba na niego padnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. róż ma fajny kolor, chyba się na niego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super :) chociaż wolę bardziej brzoskwiniowe róże :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo proszę, jaki ciekawy blog ;)
    A powiedz mi, to Twoje naturalne pazurki czy tipsy?
    Dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  5. róż ładnie wygląda na Twojej buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten róż, lubię go ;) chociaż na co dzień nie używam. Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Róż wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne :) może się skuszę na róż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A u mnie jest odwrotnie- puder ma drobiny, a róż nie... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A jedno mnie zastanawia, bo nie napisałaś - czy róż podkreśla pory? Bo na zdjęciu nie widać, ale zauważyłam, że niektóre róże na mojej twarzy robią taką jakąś dziwną, nienaturalną powłoczkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Róż mnie raczej nie zainteresował, ale jestem ciekawa co masz na pazurkach :) Powiedz bo też takie chcę mieć ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam te produkty, róż jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny i tani chyba się skuszę na niego do tej pory używałam brązów ale może warto spróbować delikatnego różu
    ładnie prezentuje się na Twojej twarzy

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)