czwartek, 24 stycznia 2013

BB cream holika holika petit essential i clearing ♥

Przyszedł czas by przedstawić wam bb creamy których często używam. Moim faworytem jest bb cream intense balm ale niestety ostatnie zamówienie nie dotarło:( Musiałam szybko wybrać zastępce. Padło na nie bo są niedrogie(ok 27zl) i mają jasne odcienie i w poście u Malinki wyglądał bardzo obiecująco;)<KLIK>. Pierwszy był petit, używałam go przez ok 2 miesiące, później dokupiłam essential na który obecnie się przerzuciłam. Oba są bardzo bardzo podobne ale nie identyczne.



Zacznę od wspólnych cech: cudne opakowania z kotkami!:D to przecież podstawa - produkt musi cieszyć oko;) A tak na serio: mają jasne kolory oraz filtr 30Pa++. Dobrze kryją(chociaż nie mam aż tak wiele do zakrycia), rozprawiają się np z piegami, zaczerwienieniami. Na mojej twarzy utrzymują się ok 6h bez skazy a po tym czasie zaczynają się lekko ścierać i błyszczeć w strategicznych miejscach mimo pudru. Na szczęście schodzą równomiernie więc wciąż wyglądają ok. Są bardzo wydajne, wystarczy odrobina żeby pokryć cała buzię. Nie podkreślają suchych miejsc na twarzy i nie tworza maski. Oba maja dość matowe wykończenie jak na bb creamy(ale nie jest to płaski mat). Na zdjęciach z fleszem wyglądają troszkę trupio i za jasno(chyba przez filtr) więc odradzam używania na jakieś ważne imprezy:D Potrzebują kilka minut by dopasować się do koloru skóry. Świetnie kryją moje różowe policzki które lubią pojawiać się nieoczekiwanie;p

 A czym się różnią? Zdecydowanie odcieniem: clearing wpada w róż a essential w beż dlatego teraz częściej używam tego drugiego.
tu starałam się uchwycić różnice w odcieniach;) Mam nadzieje, że widać że clearing jest bardziej różowy a essential wpada w beż;)

Zdjęcia na twarzy wyglądały identycznie w obu wypadkach wiec pokażę wam tylko jedną wersję
świeżo po nałożeniu

po 15 minutach


Na koniec jeszcze zdjęcie podkładu po nałożeniu pudru i rózu(zdjęcie nr 1) oraz (zdjęcie nr 2 niestety już przy sztucznym świetle) po 9h w normalnych warunkach(uczelnia i dom:D).Widać, że błyszczy się na nosie i czole ale wciąż trzyma fason.




Podsumowanie: ja bardzo polubiłam te podkłady. Dają krycie wyglądając przy tym naturalnie. Trzymają się dobrze i pasują od mojego odcienia skóry(essential bardziej ale oba się w miarę z nią stapiają.). Do tego przystępna cena. Dla mnie wystarczy;)
Do kupienia na ebay.com za ok 28 zl

45 komentarzy:

  1. ja niezbyt lubię bb kremy bo się siwece po nich jak nie powiem co...

    OdpowiedzUsuń
  2. Co masz na paznokciach na pierwszym zdjęciu???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to czarny lakier z celii na który nałożyłam jedną warstwę fantasy fire z max faktora;) Niedługo będzie o nich post;)

      Usuń
    2. Całkiem fajnie ten duet się prezentuje. Muszę spróbować :)

      Usuń
  3. Jest dobrze, ale ta dostępność jakoś średnio mnie pcha do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wszelkiej masci kremy BB, sa szybkie w nakladaniu i daja efekt jaki oczekuje od makijazu w ''5 minut'' ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc wolałam twój blog, gdy był tylko o paznokciach.. teraz bardzo rzadko dodajesz posty z manicure`m i trochę się tu nudno zrobiło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post o paznokciach był dwie notki temu:D więc nie aż tak dawno;) a mój blog od samego początku miał być kosmetyczny a nie tylko paznokciowy. Czasem jest więcej zdobień, czasem makijażu czasem pielęgnacji. Wszystkim nie dogodzę więc będę dodawać posty takie, na jakie ja mam ochotę.

      Usuń
    2. ja też tęsknię za pazurkami, ale bez przesady, codziennie przecież nie będzie malować!! :O

      Usuń
    3. Ja również chciałabym więcej paznokci <3

      Usuń
  6. Super!!! a paznokcie malujesz niesmaowicie!!!

    Zapraszam: www.selena-blue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze żadnego BB nie próbowałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! Fajniutkie :) Przyznam, że jeszcze o nich nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. daje naturalny efekt,a to najważniejsze :) mnie już same kocie opakowania by zachęciły do kupna!

    PS Co masz na paznokciach? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to czarny lakier z celii na który nałożyłam jedną warstwę fantasy fire z max faktora;) Niedługo będzie o nich post;)

      Usuń
    2. świetny efekt! wygląda naprawdę niesamowicie- nigdy nie wpadłabym na takie połączenie.
      czekam na notkę :)

      Usuń
  10. Bardzo ładnie prezentuje się na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wygląda, ja ostatnio dostałam próbkę BB Rimmela i sprawdza się podobnie. Chcę ogólnie odejść od podkładów już, mieć tylko na jakieś specjalne okazje:P

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie wygląda na twarzy, szkoda, że nie są łatwiej dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  13. prezentuja się zaskakująco dobrze... tylko Ty nie masz naczynke, a ja mam sporo i astanawiam się jakby sobie z nimi poradzili

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak robisz zdjęcia podkładu na twarzy, to proszę rób takie zdjęcia jak na tym "po 15 minutach" wtedy świetnie, można zauważyć jak to cudo kryje :) A co do tych kremów, to są świetnie i pocieszne opakowania :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Od kiedy zaczęłam używać kremów BB to nie mogę się z nimi rozstać. Wcześniej ich nie widziałam, ale podobają mi się i widać różnicę na Twojej twarzyczce - ślicznej twarzyczce:)

    boski-wondrland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Już na wykończeniu mam clearing i waterly - obie wersje sobie chwalę. Teraz czekam na moisture ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O proszę, Clearing właśnie kończę a Essential dzisiaj odebrałam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Długo się utrzymuje na twarzy, przydałby mi się taki bebik :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie chyba zbyt kryjący, ja bardzo lubie bb krem z Eveline ten w beżowym opakowaniu :) Ale poluję na ten nowy w miętowym :) zobaczymy czy jest lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też miałam zapytać o paznokcie - świetnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  21. z petitków od Holiki używałam jedynie Watery i uważam, że to bardzo dobry krem BB :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na Twojej twarzy prezentują się bardzo naturalnie:) Dają efekt drugiej skóry. Obydwa produkty świetnie dopasowują się do Twojego naturalnego kolorytu, a myślałam, że ten różowy będzie się odznaczał.

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam Clearing i bardzo się z nim polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. byłam skłonna ostatnio kupić krem bb, ale brak testerów mnie zniechęcił ;/ ładnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam 'clearing', ale chyba teraz wezmę 'watery'. Niestety clearing podkreśla suche strefy i trochę dziwnie osiada na skórze - u ciebie też ciut to widać - tak jakby podkreśla włoski i twarz wygląda trochę jakby cała była w drobnym meszku.
    No ale może to tylko mój mózg ubzdurał sobie takie fanaberie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Efekt jest bardzo zadawalający, aj jednak mam pewne obawy przed BB bo każdy jakiego używałam zrobił mi nie mal masakrę na buzi

    OdpowiedzUsuń
  27. czy przypadkiem na tej aukcji nie jest zdjecie Twoich paznokci?
    http://allegro.pl/do-zdobien-lakier-do-paznokci-golden-rose-i2938345392.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem pod wrażeniem, nie spodziewałam się, że taki tani krem BB może tak ładnie wyrównać koloryt, a do tego być taki trwały... ja wolę nie robić sobie zdjęć po 9h od umalowania... :P

    a tymczasem - organizuję konkurs ;) - i rozdaję trzy podkłady /też BB/ Bourjois! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę, że też masz lekko czerwone skrzydełka nosa u podstawy. Moje są straszne :( walczysz z tym jakoś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam płytko unaczyniona skórę i staram się stosować krem wzmacniający naczynka( a jak mam karar to wtedy to ujawnia sie najbardziej) Bardzo lubię ivostin capillin oraz serie naczyniową z flos leku;)

      Usuń
  30. BB kremy<3 od zeszłego roku tylko to stosuje. Polskie podkłady i BB są do niczego. a tutaj mamy rozjaśnienie, długo się utrzymuje, nie ma efektu maski(przynajmniej nie powinno) nie spływa z twarzy gdy +30 stopni na zewnątrz. sama wypróbowałam juz 6 chyba BB. Holika jest tania, dobra:D z wyższej półki polecam wypróbować Lioele Dollish BB vita +++:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)