niedziela, 13 stycznia 2013

Golden Rose, Jolly Jewels nr 105 "Jagodowy jogurt"


Dziś na dłoniach mam piękny jagodowy jogurt z małymi pesteczkami i kawałkami listków. To jeden z lakierów Golden Rose z nowej serii która podbiła serca niejednej z nas. Na moich paznokciach trzyma się ok 3-4 dni ale niektórzy narzekają na ich trwałość, są jednak tak piękne, że ja wybaczę im bardzo wiele. Na zdjęciu mam 2 grube warstwy. Fiolet to mój kolor a ktoś bardzo fajnie połączył go z zielenią;) Ja mam go ze sklepu Golden Rose Styl , cena tych lakierow to ok 12 zł. Myslę, że mozna je znaleść na wyspach GR oraz w mniejszych drogeriach. Czuję się w nim bardzo fajnie, wreszcie coś się ruszyło w lakierach dostępnych w polsce. Teraz czekam na jakieś naprawdę mocne holo:D

Przepraszam, że się trochę błyszczę ale zapomniałam, że użyłam wysuszacza w płynie :p








53 komentarze:

  1. Fajnie wygląda ;) Ja mam jeden i żałuję, że nie wzięłam więcej..

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest <3
    Ja mam 110 i zmywanie jego to katastrofa niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a próbowałaś z bazą peel off albo metodą foliową?;)

      Usuń
    2. Próbowałam metodę foliową, ale i tak zostają mi drobinki na paznokciach :(
      Baza peel off by się przydała ale nie mam dostępu do essence :|
      A szkoda bo te lakiery są śliczne!

      Usuń
  3. Śliczny jest, muszę go upolować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj a dla mnie jest fuuuj ten kolor :(
    a co do zmywania - chyba uzyje pod inne lakierki z tej serii baze peel off z essence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, każdy ma inny gust:) przynajmniej wiesz, żeby go unikać:D

      Usuń
  5. Oj tak:) ale tylko na peel-off'a;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak on pięknie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moja ulubiona 'jagodzianka' z całej serii :D
    też czekam na to Twoje holo!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier jest cudowny, żałuję, że nie kupiłam jeszcze żadnego z tej serii ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny genialny lakier z tej serii:D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię lakierów z pierdółkami typu brokat itp, ale ta seria jest mega :) od jakiegoś czasu jestem chora na nr 110, ale ostatnio odwiedziłam chyba wszystkie drogerie w moim mieście i nigdzie go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny:)
    Zapraszam do mnie i proszę o wyrozumiałość :)
    http://zaczneodjutra.blogspot.com/2013/01/taki-tam-poczatek.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się :) Muszę w końcu kupić jakiś lakier z tej serii!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale świetny! muszę go koniecznie kupić ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekałam aż pokażesz ten lakier, zastanawiam się nad jego kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda na paznokciach jak rabatka z fiołkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wygląda na paznokciach! Dla takiego efektu można nawet przymknąć oko na jego zmywanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam lakiery z tej serii :) chyba się na niego skuszę- nie tylko ze względu na jagodowy kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  19. wszędzie widzę różne warianty tych lakierów, co wejdę na jakiegoś bloga - cuda z jakimiś kolorowymi drobinkami itd.. a u mnie tylko podstawa - zwykłe, bez ' dodatków ' i to w dodatku w kompletnie klasycznych kolorach! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale klasyczne kolory też są w porządku :) może czas zaszaleć i kupić jakiś brokatowy lakier :D

      Usuń
  20. Hejka zauważyłam że masz bardzo ładną cerę. Może poleciłabyś jakis krem maskujący, korektor lub delikatny puder, dla szestastolatki. Chodzi mi o to, aby nie pogarszał cery ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny efekt tylko szkoda, że ciężko się zmywają i, że aktualnie nie mam do nich dostępu :(

    OdpowiedzUsuń
  22. ja jestem strasznie wybredną jesli chodzi o tę serię, kolorowe w ogóle mnie nie kręcą- tylko złotko, sreberko i ten czarny ze złotem :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe aczkolwiek dziwne połączenie kolorystyczne jak dla mnie :) Wiesz, czasami chciałabym wpaść w Twoje ręce widząc Twoje paznokcie. Tylko na moich chyba nie dałoby się aż tak czarować:P

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj :) Rzadko tu komentuję (chyba dzisiaj pierwszy raz), ale za to dosyć często zaglądam. Chciałabym Cię nominować do blogowej zabawy. Zajrzyj proszę do mnie : https://vegagaw.blogspot.com tam są zasady i pytania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne połączenie kolorów w tym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiem że może to głupie ale dziewczyby bardzo was proszę
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=318304901603200&set=a.172815389485486.27511.172238722876486&type=1&theater

    BARDZO PROSZĘ O POLUBIENIE MOJEGO KOMENTARZA POD LINKIEM I PRZEKAZANIE SWOIM ZNAJOMYM I POPROSZENI ICH TAKŻE O POLUBIENIE.
    BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNA ZA KAŻDE "LUBIĘ TO" !!

    Będę Wam bardzo wdzięczna. EWALUCJA MAM NADZIEJĘ ŻE SIĘ ZA TO NIE POGNIEWASZ! :* KOCHAM CIEBIE I TWÓJ BLOG. ;) Chętnie Ci się za odwdzięczę, nawet wiem jak. odezwij się do mnie na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny lakier- Bardzo w moim guście:)

    Moje drogie, mogłybyście pomóc?
    http://shinybox.pl/?ref=443d00a

    Zarejestrujcie się proszę przez ten link, was nic to nie kosztuje. A dla mnie to jedyna okazja by wypróbować drogie kosmetyki- Na które mnie nie stać:(

    OdpowiedzUsuń
  28. Już od dawna szykuję się do zakupu lakieru z takimi sporymi drobinkami - teraz już się nie powstrzymam :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też go mam i też uwielbiam :)
    Ale Golden Rose to chyba turecka marka?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje:D Chodziło mi o lakiery dostępne w Polsce ale napisała trochę skrótem myślowym;) Dzięki za informacje;)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad;)