poniedziałek, 24 czerwca 2013

Eliksir na usta w pięciu kolorach:)

Dziś o moim pomadkowym hicie. Nie są idealne, ale potrafię wybaczyć im wady. Mam z natury bardzo suche usta, non stop traktuje je balsamami a i ta odwdzięczają mi się suchymi skórkami. Z tego powodu własnie nie lubię szminek. Za każdym razem wydaje mi się, że pomadki kolorowe wysuszają moje usta jeszcze bardziej. W internecie znalazłam bardzo dużo pozytywnych opinii na temat pomadkę nawilżających z wibo i postanowiłam skusić się gdy trwała promocja w rossmanie na -40%. Kupiłam jedna z numerem 05 i kolejnego dnia poleciałam po inne kolory. Dlaczego? A no dlatego, że ta pomadka faktycznie nawilża, moje usta dawno nie czuły się w niczym tak dobrze. Kolory nie są strasznie kryjące raczej pół transparentne, ale ja własnie takie lubię, bo moje usta z natury są dość jasne. Dają fajne, wilgotne wykończenie. Nie są bardzo trwale ale przynajmniej ścierają się równomiernie i wciąż wyglądają świetnie mimo, że bladną. Cena jest dość śmieszna bo ok 8 zl. minusem jest to, że są bardzo miękkie i w lato rozpływają się(dlatego nie noszę ich w torebce) i opakowanie jest dość nietrwałe(oraz design nie powala). Mimo tych wad uwielbiam je, mogę je stosować codziennie i nie powodują pustyni na moich ustach.

Kupiłam, aż 5 kolorów które możecie zobaczyć poniżej, w którym wyglądam najlepiej?






Macie, używacie, tak jak ja kochacie? Czy może wręcz przeciwnie?:)


73 komentarze:

  1. miałam 01,uwielbiałam,ale po prostu zniknął;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem najładniej Ci w 05 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo chciałam napisać! Nie, żebyś źle wyglądała w pozostałych, ale piątka wygląda jakoś tak naturalnie i harmonijnie. I całuśnie :)

      Usuń
  3. 06 idealnie do Ciebie pasuje :) Chociaż pozostałe w tyle wcale nie pozostają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 05 ładnie wygląda. Mam taki i jestem nim zachwycona. 01 jest od niego niewiele gorsza :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci we wszystkich, trudno wybrać najlepszą. Mam 5 i 7 i bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie wyglądaja pięknie u Ciebie :)
    mi najbardziej podoba się 01 i 06 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. 05 i 06 najlepiej :D Idealne są te pomadki :) Muszę też się kiedyś skusić!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam te poprzednie wysuwane z fioletowych zatyczek dlatego na te się nie skusiłam, ale wydaje mi się, że to jest to samo dlatego pewnie i je bym polubiła :)

    Tak patrzę i każdy kolor Ci pasuje :)
    Poza tym piękne kreski <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam, tą z nr 01 :) Ale inaczej wygląda na Twoich ustach niż na moich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie 05 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 5 jest świetna, przepiękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  12. 05 najładniejsza ;)
    ale za to 09 jak w opakowaniu wygląda straszne, tak na ustach przeobraża się w cudowny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie najlepiej ci w 05 i 01

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnemu we wszystkim ładnie :D Ale 01 i 06 najfajniej podkreślają twój typ urody :)
    Eliksiry mam i uwielbiam, przeszkadza mi tylko opakowanie, moje egzemplarze nawet nie rozpuszczają się w upałach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też mam numer 01. Co prawda trwałość rewelacyjna nie jest, ale komfort noszenia duży, rzeczywiście nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie Tobie najlepiej w 06, ja za to kocham 03 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. najbardziej podoba mi się 05 :) moim zdaniem najlepiej pasuje do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  18. We wszystkich ci ładnie, ja mam 06, ale z pewnością jeszcze dokupię

    OdpowiedzUsuń
  19. W nr 03 Ci najlepiej! :) Wygladasz słodko i wyraziscie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najładniej Ci w nr 05 :) A ja mam 02 i 09 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna gama kolorystyczna...mi najlepiej się podobasz w pierwszej ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. 05, sama go mam i uważam, że jest najładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  23. Najlepiej wg mnie wyglądasz w 05 i 06 ;) Sama mam 05, ale nie jestem specjalnie zachwycona... Szczególnie ze względu na trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  24. w każdej Ci pięknie :) mam kolor 07, ale zaciekawił mnie 05 i może go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. w 05 i 06 jest Ci najładniej :) ja mam 05, odcień bardzo przypomina mój naturalny kolor ust. długo na niego polowałam, bo ciągle był wykupiony :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja poluję na nr 5 i nie mogę go nigdzie dostać:(

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne pomadki :) Coś czuję, że w najbliższym czasie będę miała kursa do Rossmana :) 01 i 05 ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam trzy kolory ale widzę, ze chyba dokupię inne :) Sama zresztą też uwielbiam te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Najbardziej podobasz mi się w numerze 5 :)

    Też je mam (wybrałam 3) i uwielbiam :D To, że są słabo kryjące to dla mnie plus - mam niezbyt ładnie wykrojone usta, bez konturówki ani rusz, a te pomadki są na tyle delikatne, że nie muszę się tym przejmować. A nr 8 jest moją idealną czerwienią :D Uwielbiam je, na pewno kupię następne, gdy te się skończą!

    OdpowiedzUsuń
  30. mam 05 i jestem zakochana! :) jest naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Najładniej Ci w 05 :)
    Dla siebie bym chciała 09 :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mam żadnej, ale podobasz mi się w 01, 05 i 09 :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam odcień 06, ale zupełnie inaczej wygląda na moich ustach - jest trochę bardziej ciemny. Mam w planach zakup innych kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. 05 i 01 wyglądają na Tobie idealnie :DD

    OdpowiedzUsuń
  36. 03 podoba mi się najbardziej ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. najbardziej podoba mi się 06 i najlepiej Ci w tym i w 01 ;>

    OdpowiedzUsuń
  38. Najlepiej wg mnie w 01 i 06 :)

    OdpowiedzUsuń
  39. najbardziej podoba mi się 09,ale Tobie najładniej chyba w 05 :)

    OdpowiedzUsuń
  40. 6 i 3 :) sama ją mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. 05 jest super :) Ja też miałam ją kupić w tamtej promocji ale nie było, dlatego skusiłam się na pomadki Lovely i nie żałuję :P

    OdpowiedzUsuń
  42. mam prawie wszystkie kolory i zakochałam się w nich na zabój!

    OdpowiedzUsuń
  43. Najbardziej podobasz mi się w wersji nr 2 :) Sama kupiłam ze 2 m-ce temu jedną z tych szminek, ale do tej pory leży w kosmetyczce nieotwarta...

    OdpowiedzUsuń
  44. zdecydowanie najbardziej ci do twarzy w 05

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam dokładnie ten sam problem z "pustynią" na ustach! A często aż się prosi, żebym miała jakiś kolor na ustach, więc wypróbuję te pomadki :) I nie mogę się zdecydować, we wszystkich wyglądasz dobrze, naprawdę trudno wybrać :) Sobie pewnie też kupię wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam uwielbiam uwielbiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  47. Czaję się na te szminki od miesięcy, ale jakoś nie potrafię dla siebie wybrać koloru :( Albo za ciemne, albo zbyt różowe...Tobie najładniej w 5, ale we wszystkich odcieniach fajnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Chyba po tej recenzji się skuszę na tę pomadkę :)
    Jeżeli nie próbowałaś to zachęcam do wypróbowania pomadko/błyszczyków z firmy celia :) Pięknie usta się w nich prezentują i na dodatek świetnie nawilżają :)
    Zapraszam serdecznie na mojego bloga : http://mindelsewhereee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. 3, 5 i 6 najbardziej mi się podobają. Fajnie, że nadają taki połysk.

    OdpowiedzUsuń
  50. Super blog i świetne posty! Piękne makijaże <3
    Będziemy tu często zaglądać!
    Zapraszamy również do polubienia nas na Facebook - MUA Make Up Academy Polska - już wkrótce nasza marka zawita na polski rynek!
    Zapraszamy do wspólnego odliczania i brania udziału w wielu konkursach, które dla Was szykujemy :)
    z pozdrowieniami MUA Polska

    OdpowiedzUsuń
  51. Też cierpię przez wysuszone usta.;x Mi najbardziej podoba sie 01.:)

    +zapraszam na rozdanie u mnie: http://mysterka.blogspot.com/2013/06/rozdanie-d.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Pasuje Ci 01 i 06! :)) Ale wszystkie kolory ładne ;>

    OdpowiedzUsuń
  53. wszystkie wyglądają wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Mnie się najbardziej podoba pierwsza, ale we wszystkich Ci ładnie.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)