piątek, 8 listopada 2013

Faith in nature

Miałam spore problemy z bloggerem, mój ekran do pisania nie nadawał się do pisania. Miałam nadzieje, ze to szybko minie ale jednak się przeliczyłam. I tak mijały kolejne dni bez postów. Dziś na szczęście mój chłopak zajął się komputerem i mi wszystko naprawił. A więc wracam! Pomysłów na posty mam pełno... ale na dziś zacznę o naturalnych kosmetykach do włosów od Faith in Nature.

Firma Faith In Nature to producent naturalnych kosmetyków posiadający ponad 30 letnie doświadczenie. Produkty tej marki nie są testowane na zwierzętach, nie zawierają szkodliwych substancji. W swoim składzie nie posiadają szkodliwych substancji takich jak: parabeny, SLS, SLES, sztucznych barwników, oraz substancji zapachowych.

Na produkty skusiłam się bo zachęciły mnie składem, obietnicą naturalności i zawartości przyjaznych składników. Cena też nie powalała bo zestaw szampon = odżywka zapłacimy ok 36 zł <KLIK>. Recenzję podzielę na dwa bo oba produkty trzeba rozdzielić.

Zacznijmy od szamponu. Zawiera 250 ml produktu, ma dość apteczny ziołowy zapach, przezroczystą formułę o klasycznej konsystencji. Butelka jest poręczna, nakrętka nie sprawia problemów. Znawcą składów nie jestem ale z tego co wyczytałam na forum wizaz.pl to dowiedziałam się, ze zawiera naturalny detergent ASL, może on u niektórych powodować podrażnienia. Z typowych dobroci znajdziemy w nim nawilżający panthenol, olejek jojoba, antybakteryjny i przeciwzapalny olejek z drzewa herbacianego, ekstrakt z alg, wspomagający regenerację skóry oraz olejek eteryczny z pomarańczy. Jak zadziałał u mnie? Nie podrażnił, nie wysuszył skóry. Dobrze domywał oleje i fajnie się pienił. Nie jestem fanką jego zapachu ale nie jest na tyle drażniący by się do niego zniechęcić. Włosy były oczyszczone ale nie wysuszone na wiór. Wydaje mi się, ze po jego stosowaniu szybciej mi się przetłuszczały. Jest bardzo wydajny, ja myłam włosy nim tylko raz bo były wystarczająco oczyszczone. Na pewno nie jest to bardzo delikatny produkt dla każdego ale dla skóry bez problemów będzie ok. Nie rozkochał mnie, nie zawiódł mnie. Plus za fajny skład, czuję, ze robię dla włosów co dobrego;)

Skład szamponu dla zainteresowanych : Aqua (Water from the Lake District), Ammonium laureth sulphate (Coconut based cleaning agent), Sodium chloride, Polysorbate 20 (vegetable derived emulsifier), Citrus aurantium (Orange Oil), Panthenol (Provitamin B5), Cananga odorata (Ylang ylang oil), Buxus chinensis (Jojoba oil), Ascodhyllum Nodosum (organic seaweed extract), Melaleuca alternifolia (Tea Tree Oil), Parfum (natural aroma), Limonene, Linalool




Czas na odżywkę: ma bardzo rzadką konsystencję przez co nie jest zbyt wydajna, szczególnie, że lubię na moje włosy kłaść dużo produktu. Zapach mocno ziołowy, intensywniejszy niż przy szamponie. Lepiej sprawdzała się u mnie nałożona na ok 15 minut niż jako maska na dłuższy czas. Przy regularnym używaniu zauważyłam większy blask we włosach, stały się miększe w dotyku i bardziej odżywione. Niestety nie ograniczyła puszenia, co w kręconych włosach doprowadza do szału. Moja skóra głowy bardzo polubiła ten produkt, włosy również mocno nie narzekały ale nie był to efekt wow. Podoba mi się ciekawy skład, olejek z jojoby, wyciąg z wodorostów, nawilżona skóra głowy ale za tą cenę, chciałabym również otrzymać fajny, widoczny efekt na włosach.


Skład: Aqua,Cetearyl alcohol, Brassica campestris seed oil, Simmondsia chinensis seed oil, Panthenol Citrus aurantium dulcis peel oil, Cananga odorata flower oil, Melaleuca alternifolia leaf oil, Ascophyllum nodosum powder, Cetrimonium chloride, Limonene, Linalool.



Podsumowując jestem na tak, za naturalne dobrocie dla naszych włosów ale chyba olejek z jojoby to nie będzie mój ulubiony produkt. Idę szukać dalej, naturalnych składów ale z innymi składnikami, które będą korzystniej sprawdzać się na moich włosach:)

BTW mój telefon zyskał nową obudowę;) Uwielbiam ebay!;)


20 komentarzy:

  1. Bardzo kuszą mnie odżywki tej firmy (szampony jakoś nie), ale na razie muszę oszczędzać :) A obudowa przesłodka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy, ale nie zachęciłaś mnie do ich produktów.

    Za to obudowa na telefon świetna! Ja też zamówiłam sobie dwie, ale nie przyszły :( Na szczęście sprzedający wysłał jeszcze raz, więc mam nadzieję, że w końcu dojdą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywka wygląda interesująco, ale moje włosy wykazują tendencję do puszenia, dlatego potrzebuję czegoś "cięższego";)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, ze nie powalił na kolana. Haha, niezła obudowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. case na telefon mega slodki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Misio pokrowiec jest słooooodki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna obudowa :) Ja się boję kupować na e-bayu, chyba nigdy się nie przekonam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne obudowy!:)
    a szampon też pewnie kiedyś spróbuję, jak na razie kończę swoje zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się kiedyś nad tymi produktami, ale nie wzięłam.

    Misiu wymiata! :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Może skuszę się na taką kurację włosów.

    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten pokrowiec! Marzą mi się różne zabawne na mój telefon, ale nie mogę nic na nokię lumię 800 znaleźć ciekawego ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Obudowa na telefon mega! Fajnie, że produkty miłe dla włosów, aczkolwiek lepiej by było jakby jeszcze wydajne były i więcej dobrego działały :]

    OdpowiedzUsuń
  13. A planujesz może w najbliższym czasie jakąś aktualizację Twoich ulubionych obecnie produktów do włosów?;> I wiesz, co mi się marzy? Filmik ze stylizacją krok po kroku Twoich włosów ^^ Bo jeśli mam być szczerza, to jesteś moją największą włosową inspiracją *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. niech nie zmylą Was opisy producenta, który specjalnie w inci umieszcza pochodzenie niby naturalne składników. Nie wszystko co naturalne jest ok. ALS to pochodna SLS (który nota bene może mieć to samo naturalne pochodzenie, choć produkuje się go również chemicznie), i ma identyczne działanie, również to drażniące, cytuję za www.kosmopedia.org

    AMMONIUM LAURYL SULFATE
    Nazwa chemiczna: Poli(oksy-1,2-etanodiylo, sulfo-(dodecyloksy)-sól amonowa Nazwa zwyczajowa: Sól amonowa siarczanu alkoholu laurylowego
    Anionowa substancja powierzchniowo czynna należąca do grupy siarczanów alkilowych. Substancja rozpuszczalna w wodzie. Może wywoływać ewentualne działnie drażniące na skórę i błony śluzowe, dlatego w preparatach kosmetycznych jest stosowana z substancjami łagodzącymi drażniące działanie. W kosmetykach stosowana w preparatach myjących do ciała i w płynach do kąpieli oraz w szamponach do włosów

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha, ale świetne etui na telefon XD

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)