środa, 27 sierpnia 2014

Brokatowy deszcz - CR color cosmetic 11

Na blogu huczy pustką. Ale nie martwcie się,nie dlatego, że nie mam pomysłów:) Obecnie jestem na urlopie i chciałam wypocząć na każdej życiowej płaszczyźnie. Słodkie lenistwo towarzyszyło mi na co dzień:) Uwielbiam pisać i zajmować się postami ale przyszedł właśnie czas gdzie chciałam być tylko dla siebie i dla bliskich. Dzielnie udzielałam się na instagramie  <KLIK>. Wolne dni powoli uciekają i czas wdrożyć się do normalnego życia:)

ściana wody w Kielcach:)

Co dla was mam? Dziś piękny i tani lakier do paznokci. Brokaty królują latem bo pięknie wyglądają otoczone słońcem. Ten egzemplarz to ciekawy różowy odcień ze srebrnym brokatem. Kupiłam go w Kielcach na plantach za 4,50zł. Można je szukać w chińskich sklepach czy na bazarach. Oczarował mnie odcień i to jak ładnie błyszczy. Bałam się słabego krycia ale doszłam do wniosku, że sprawdzi się jako top. Na szczęście nie rozczarowałam się, bo lakier świetnie kryje przy drugiej warstwie. Zmywa się nie tak strasznie, dałam radę bez bawienia się z folią aluminiową. Lepiej wygląda przykryty topem bo nabiera więcej blasku. Schnie bardzo szybko pachnąc przy tym lekko gumą balonową:D U mnie z lakierem nawierzchniowym trzyma się mocno. Konsystencja dość gęsta, może nawet trochę za bardzo, pędzelek klasyczny. Słońce to wielki przyjaciel tego lakieru, dopiero wtedy pokazuje swoje piękniejsze oblicze;) W cieniu też jest niczego sobie. Ot piękny brokat, który warto mieć do tego za śmieszne pieniądze;)



 








24 komentarze:

  1. Piękny... Szkoda, że moje paznokcie są takie paskudne, że aż wstyd malować...

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier całkiem fajny ;) Ps.Kielce to moje rodzinne miasto :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolorek. Idealny na wakacje, które niestety już się kończą ;-/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba sie i to bardzo, ale sama mysl o zmywaniu... :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt jest zjawiskowy. Bardzo mi się podoba ten lakier.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny! Widziałam lakiery tej marki na różnych bazarkach i of course w chińczyku, ale jakoś nie budził mego przekonania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda, lubię takie wykończenia i takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny brokatowy kolor lakieru.
    Jeszcze będzie dużo słońca we wrześniu niech błyszczy ładnie na paznokciach .
    Kupię sobie taki !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. No no, wygląda zachęcająco ;) Jutro będę na bazarku u siebie w mieście, to się rozglądnę za takim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest przepiękny! Ślicznie się mieni :) Ale zmywanie.. już sobie wyobrażam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ładniutki!
    a ten gif ze ścianą deszczu super :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wygląda na paznokciach.
    Gif rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  14. super kolor aż żałuję, że na razie nie mogę malować paznokci:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt bardzo ciekawy!

    ściana wody - jeszcze bardziej. Super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ohh cóż za śliczny kolor, idealnie pasowałby do mojej nowej sukienki :)
    Ja zrobiłam recenzję różu do policzków, który fajnie by się skomponował.
    Zapraszam :)
    http://cowkosmetykach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gif fantastyczny !!!!!!!!
    Lakier brokatowy również.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad;)